naldor

03.05.2007., četvrtak

a bas imamo " srece"

takvi smo pehisti da ih nema nadaleko....
jucer je umrla Matijina baka.....
ne znam sta da kazem....iskreno....tuzna sam -malo .....ljuta sam- puno..... razocarana.... i svasta nesta....i vjerujem da to zvuci bezobrazno i sebicno....ali zasto bas sad.... ( kad su za tri tjedna svatovi)
zena nije bolovala od nicega....( zbog cega bi trebala umrijet) ...i svaki put kada bi dosli do nje uvijek mi je govorila....e da mi je umrijet.... samo da umrem...i tipa takvih izjava.... i na kraju se to i obistinilo.....
imala je neku prehladu prije 2 mj...i od onda je lezala...i lezala.... a matijina mama po nekoliko puta dnevno je sibala tamo.... brinula... ( baka nije htjela kod njih doci zivjet- iz nekih samo njoj znanih razloga) inace jako dobra zena.... blaga....mirna i tiha!!!! i .... zelja joj se ostvarila.... pa si ja tako malo mislim....i vjerujem da je zasluzila to .... jer je stvarno bila dobra zena.... ne bi ni mrava zgazila.....a koliko ima ljudi koji se pate i muce prije nego umru.... - po mome....mnogi odrađuju svoje grijehe.... jer pakla nema- poslije smrti ... pakao je zivot...... burninmad
imala je blazenu smrt,.....
inace moj stav u vezi toga svega..... ne znam....
ali znam da ne treba plakat....kukat.... zavrsit na tabletama....ili pocet pit..... jer ipak ti imas drugih razloga za zivot..... a ne sad tamo plakat za nekom staricom...ili starcem.... kojima je vjerovatno sada bolje tamo negdje....nego sto je ustvari nama ovdje i sada!!!!
ne zelim nikoga povrijedit....i zao mije tih ljudi koji sada ..... ostaju u grcu..... ali ..... cemu to .....
svi su oni kao veliki katolici..... i ljube oltar svaki dan ( skoro ) ....pa jer ne uci katolicka vjera....da je smrt ustvari pozitivna stvar......a ne nesto.... zbog cega ces razorit obitelj..... zato jer vise neces fermat nikoga oko sebe jer ti je umrla mama/deda/baka/tata - nebitno..... pogotovo ako imas djecu..... i onda tu djecu zbog toga zapostavljas....takoder i muza...... mislim strasno!!!!
ja znam da je tesko izgubiti nekoga tebi dragog.... ali zivot ide dalje.... - na mladima svijet ostaje party -sala
ovo gore navedeno ne odnosi se posebno na matijinu baku....vec opcenito.....na neke slucajeve kojima sam svjedocila.....
eto ....idem sada tamo...pomoc ljudima....oko.... tih nekih stvari koje se moraju obaviti ...u ovakvim situacijama..... a mrzim sprovode....bas zbog tih urnebesnih krikova.... i placa.....
ali opet prisiljena sam zbog...neznam cega.....

btw.... moj ludi ded je izjavio .... nesto tipa ...morat ce odgodit svatove...ja cu umrijet....e neces deda burninmad...ja cu se pobrinut za to.....--sala...... kako voli pravit drame....-a nije mu nista....vjerovatno je zdraviji i od mene.....yes

- 10:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi