naldor

18.03.2007., nedjelja

...evo me



super stvar



Image Hosted by ImageShack.us


nema me podosta vremena,...jer skoro svaki slobodan trenutak provodim u Jaglacu za kompom...pišuči po nekoliko sati bez pauze...prvi dan kad sam pisala....nakon 3h su mi se prsti počeli kočit...strava!!!!
eto sva sam ponosna....završila sam 70% posla...još sutra i u srijedu...(valjda) i onda sam gotova.....
pišem projekat za adaptaciju i restauraciju prostora u kojem je klub!!treba nam 250 tisuča kuna....a lutrija daje samo 200 tak da će tu vjerovatno biti malo problema, ali nadam se da ćemo uspijet!!!!ja i predsjednik udruge....
u subotu idem u Zagreb na neki seminar...edukacija....(za lakši život osoba s mentalnom retardacijom, njihovih bližnjih, roditelja ...prijatelja...i svih ostalih)...korisna stvar!...za udrugu!
u srijedu smo bili na bazenu na Merkuru ....imali smo vježbe sa dijecom. bilo je super...umirala sam od smijeha Makiju....ma strašan je bio.... nut
imamo 3.000 kn, od prošlog projekta...koje trebamo potrošit na edukaciju ...roditelja, volontera i dijece...tako da sada svake srijede od 18.00 do 21.00 imamo vježbe na bazenu...a roditelji bi trebali imat neka predavanja defektologa.
u četvrtak i petak sam izlagala na sajmu...ali problem je bio što se ja nisam baš pripremila...jer nisam bila doma....tako da nisam baš imala prostora na štandu...da izložim nakit...slijedeće godine će nadam se biti puno bolje....što se tiče moje organizacije!!!jer tete sa rukotvorina...su ( s punim pravom) zauzele cijeli štand...a ja sam tu ipak autsajder ...tako da nisam ništa komentirala....jer sama sam si kriva što nisam napravila nešto...kao neki pano....no ok....bit će boljethumbup
što se tiće onog striptiza ...nisam ni stigla do tamo...barem ne dok je striptiz trajao....bio je frend iz Pule...( Matijin)...tako da smo svi skup bili kod Damira...malo popili...neki malo više....i u Blues smo stigli oko pola dva ...kad je sve već bilo gotovo rolleyesnonono
ali za utjehu mi je stara nabavila slike...jer je bila sa ekipom s posla...tako da sam bar nešto vidjela...smokineek
...u petak smo bili na st. patrik- day.....mada je bio u subotu...ali vjerovatno da nešt zaradi....crni stavio u petak....jer ipak subotom i onak ima prometa....bilo je ok...
sviro je bend iz Osijeka..." suhi snošaj "....party
ok su bili ali su imali takve prelaze...da je to bilo strašno...
no dobro...pili smo ginis....dobili one velike lude kape...i tonu naljepnica...onih kao tetovaže za djecu...pa smo se kao djeca izljepili.....strašnonut
danas smo Matija, Damir i ja išli na Jankovac...napravit đir...bilo je super...sve je bilo puno slatkih žabica...koje su se parile...i baš su bile lude...malo sam ih uslikala sa mobom...i pozirale su....više njih....u raznim pozama....yeswink
eto toliko od mene...
pozdrav svima

- 17:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi