naldor

26.02.2007., ponedjeljak

nema me....

nema me dosta dugo!!!
bila sam cijeli tjedan u Orahovici....skoro....
u četvrtak sam išla u Osijek!!!Sandra (voditeljica Jaglaca, Lelica ( volonterka) i Danijela( volonterka) ..ja i Zoran ( prevoznikthumbup pun strpljenja za nas žene)...išli smo u trgovinu Zlatne ruke....u nabavku materijala za Jaglac....za radionice s djecom!... potrošile smo 3.500,00 kn..usput sam i sebi priuštila nešto materijala....za 200.00kn...ništa strašno!smokin
zatim smo u petak imali zadnji dan predbračnog tečaja....koji je bio veri intristingsmokin....fratar je bio legenda.....nekih 60-70 godina...non stop je gestikulirao....i bio vrlo zanimljiv....ima neke čudne tikove....simpa!!!
malo špičaste uši....i prste....kao neki elf....zujo...samo obrve kao gargamel....smijeh...ma toliko je simpa....svaka čast....( inaće mi ta vrsta ljudi baš i nije simpa...iznimka....)
u subotu smo gledali filmiće...nedjelju doslovno umirali od dosadeburninmad....dok je nismo prebrodilismijeh....jer padala je kiša...a u planu smo imali šetnjicu šumom....thumbup
napravila sam dosta nakita ovih dana....imam ćak i slikice ...ali kod šogija na kompu...pošto je njegov fotić bio....a žurno sam otišla ....pa sam zaboravila pokupit cd....sa slikama!headbang.....
sad sam gledala mlađe je slađe...fora film!thumbup
izgleda da sam našla stan....ali još nije sigurno...moramo u obilazak....čim uhvati Matija vremena....smokin
pozdrav svimamahwave

- 22:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi