naldor

13.02.2007., utorak

...vikend...

u subotu sam bila vani!
od nove godine nisam!!!!
bili smo Blanka, Dado,Vlado,Salki,Matija i ja.
prvo smo bili u sokolu,...jedno 3 sata, od ta tri sata dva i pol smo igrali pikado....thumbup (obožavam ga igrat)
zatim smo išli u blues, i čisto se razočarah! nigdje žive duše,....pustoš....
nije baš bila neka pretjerano dobra atmosfera...( oko nas)...dok nismo skužili pesaljku (plesačicu...."s naslovne strane...." hahahaha....smijeh baš sam bezobrazna....i Blanka isto....wave .....buljile smo netremice u nju....jer nismo mogle vjerovat šta vidimo.....no dobro dosta o pesaljki....smijeh

vani smo bili samo do jedan, jer smo bili umorni...i sutradan u 9.00h smo išli za vinkovce...cca 2 h vožnje....da ja ( po drugi puta) izaberem vjenčanicu....pošto mi se prva,....više nije sviđala....( jako teška)burninmad

ova koju sam sad izabrala je puno bolja....ali je trenutno ne mogu upload-at!!nešto me zeza....
i rečeno mi je da sam se od zadnji puta malo udebljala...što nije baš pohvalno....wink
ali nema veze još uvijek sam u 38-cismokin
za crkvu uz vjenčanicu ide i bolero...koji je bajan, ali njegovu sliku nisam nikako mogla nači...sve u svemu super sam zadovoljna!!!!yes

jučer sam bila u Jaglacu...pravila sam aranžmančiće,...za dekoriranje stolova u sali gdje ćemo imati godišnju skupštinu!...i to ću jednom prilikom stavit na blog...yes
sada imam puno posla...čeka me dva sata tipkanja....moram završit neke posliće....za Jaglac...afkors...
pozdrav svima
- 12:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi