naldor

02.02.2007., petak

ruža i aleksa

nema me ovih dana jer smo brat ili ja pokupili virus na netu!
pa dok se to sredilo...
burninmad
danas me je moja bivša mačka po ne znam koji puta razočarala, kažem bivša zato jer je otišla od kuće od kad joj je sin presto sisat!
to je bilo prije nekih 6 mj!
od tada dolazi samo povremeno ...i to samo jest!
čak više niti ne mjauče i to mi je jako čudno...jer ja i buraz imamo tu neku....nazovimo ....opsesiju.smijeh..da kada je mačka manja...i kada mijauče ...i mi onako od šale mijaučemo s njom....i mačka to zapamti ....i svaki puta kada netko od nas oponaša njeno mijaukanje ....mačka ponovi....10 puta....10 puta....
i onak to nam je smiješno jer ....prvenstveno ...stara se naživcira...i govori ....prestanite....prestanite....hehe...
tako da ne duljim....o mijaukanju....
uglavnom...imala je sve što si svaka mica maca može poželjet ...svi smo ju jako ,....možda i preveć voljeli...da bi ona naposlijetku to vratila odlaskom od kuče...
i tako danas opet poslije podne,...navrati ona...i naravno mama prvo šta radi donosi je u kuču i daje joj jesti! i sve je super dok nije došao aleksa ( njen sin) ....koji ju prvo nije ni skužio...i ona počne luđački siktat i režat na njega da sam se čist šokirala!....stvarno me razočarala....
nitko mi ne može rači da je to zbog ljubomore...jer ona je uvijek na prvome mijestu bila,....jer aleksa je onda bio poprilično mali...i nismo ga gnjavili...i čim je prošao period hranjenja...ona je otišla.
a on jadan tužan jer uvijek kad se mama ( njegova) vrati doma...tak ga odbacuje...

ne znam ...možda griješim...ali ....zločesta je....

još uvijek ju volim...ali....mi je krivo što je takva

pozdrav svimawavemah
pozdrav svima
- 21:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi