naldor

28.10.2006., subota

evo me doma, bolje sam odmah!

smokin
eto mene malo da navratim!
radim punom parom, a novaca malo , al takav je zivot!party
u;lanila sam se napokon opet u knjiznicu pa eto malo opet vise vremena posvecujem jednoj od naj drazih mi stvari svijetu, knjigicama!
prije sam si vodila evidenciju sta procitam, i kakva mi je bila knjiga, al to vec duze vrijeme nisam radila tak da sam se smuvala, u nastavcima, pa ponovno citala isti, al ok, malo osvjezila pamcenje...a bas su mi drage ovo koje trenutno citam, trilogija o tamnom vilenjaku, elminster i tamo neka astroloska!
rekla sam vam vec da volontiram u klubu osoba s mentalnom retardacijom, ...eto bar sam tamo od koristi, od ponedjeljka sam i sluzbeno tajnik, a sljedece godine su neki seminari u Zg. pa cu vjerovatno i na to, strucno obucavanje za rad s osobama s mentalnom retardacijom , a placa ga ministarstvo, tako da je ok!
imam slobodnu subotu pa sam doma cak i spavala, nakon jako dugo vremena.
pocela sam trazit stan ali za sad nisam bas imala srece!
neka pisljiva babetina trazi 1000 kn za rijavu prcvarnicu,
ma mislim si ja jebi se ti baba, sa svojom šupom i pacovima!
valjd ce se neko smilovat i stavit oglas na izlog trgovine, na koju inace mještani stavljaju oglasezujo
eto toliko!



kao i uvijek pozdrav onima koji me citaju...ispricavam se zbog mnoštva gramatičkih pogrešaka
- 15:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi