naldor

23.05.2006., utorak

...

nama me skoro dvadeset dana!
razlog tome je vjenčanje frendice (ujedno i kume), koje je ove subote, pa skoro svaki dan tam provedem ( ispomoć). danas smo zgotovili ukrase za salu. sutra još samo ono živjeli mladenci...ili nešto na tu foru ( možda dobro nam došli...) , u četvrtak djevojačka a subota dan de!
baš lijepo! vjenčanica je bajna, danas sam ju vidjela!
i tako...
barem neko bliži ima svadbu brije mene, tak da si znam već unaprijed kako šta,.... jer stvarno nemam pojma...( većinu stvari)
sve su to neke sitnice dok ne dođe ...taj zadnji tjedan,...i onda strka, galama, nervoza....i svi popratni sadržaji...i naravno .... joj...pa zašto to nismo ranije ...pa kako ovo , ...kako ono..., tko će šta,...gdje se sjedni, ....( u crkvi)....a svečenika ne možeš dobit do dana prije....jer je ¨poslovno¨ odsutan...
i tak....
mislim da ću ja svoje starce poslat u neke toplice... ili tak negdje, kad dođe moje vrijeme ( sljedeće god. u ovo vrijeme)... da se malo skuliraju...i da me ne nerviraju!!!


toliko od mene
pozdravwave
- 23:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.05.2006., četvrtak

Vježbe za koncentraciju


1. Vježba

treba ojačati moć zapažanja i koncentraciju na određenu stvar. Nakon kratkog opuštanja, oko 20 sekunda promatrajte neki predmet sa udaljenosti od oko 2 m. Zatim zatvorite oči i pokušajte zamisliti isti predmet što detaljnije. Čim vam to uspije otvorite oči i usporedite zamišljenu stvar sa objektom. Vježbu ponovite pet puta uzastopno.
Obično će svaki puta rezultat biti sve bolji. Na početku će vam se, doduše , nametnuti druge misli, ali ćete stalnim treningom uskoro postići zadovoljavajuće rezultate.

2. Vježba

ova vježba produbljuje koncentraciju i počinje samo posmatranjem . Sasvim opušteno stanite pred veliko ogledalo, ruke prekrižite na zatiljku, ramena povucite unatrag, stomak uvucite. Dvije do pet minuta koncentrirani gledajte svoj lik u ogledalu. Što je moguće duže nemojte obraćati pažnju na osjećaje koji se pri tome javljaju na tijelu, npr. Svrab. Samoposmatranje završite dubokim udisajem. Zatim sasvim opušteno sjednite na pod i očima fokusirajte određenu točku u svojoj okolini. Misli pustite da dolaze i odlaze, bez da njih obraćate pažnju. Nakon pet minuta ponovno polako, duboko izdahnite i sugerirajte si: od sada ću misliti samo na jednu jedinu stvar. Zatim se potpuno skoncentrirajte na jednu misao koju ćete zamisliti u svim pojedinostima i mogućnostima. Ne dozvolite da vas druge misli ometaju, već se stalno vraćajte na prvu misao. Nakon 15 minuta ovu vježbu završite dubokim izdisajem.

3. Vježba

njen zadatak je da utječete na osjećaje i da ih koncentrirate. Apstraktni pojam ljubavi zamislite u svim pojedinostima. Prvo sebi objasnite koji oblici ljubavi postoje, a zatim što detaljnije ilustrirajte sve oblike u kojima se ljubav može javiti. Ova vježba traje 10 do 15 minuta.

4. Vježba

Njome se tijelo privikava na neobične situacije. Tehnički je jednostavna, ali je za njeno izvođenje potrebna pomoć druge osobe koja će iznenadno i neočekivano viknuti ¨Stop¨!
U tom trenutku osoba koja izvodi vježbu ostaje u položaju koji je upravo zauzimao , ma koliko neudoban i neobičan bio, nakon dvije minute može se ponovno pomaknuti. Na početku će vam ova vježba teško pasti, ali će vam tokom vremena sve bolje uspijevati.

- 23:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.05.2006., srijeda

Ovladavanje mislima

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Nakon potpunog tjelesnog opuštanja, postignutog tokom ovih pet vježbi, slijedi jedna vježba za ovladavanje mislima.
Oči zatvorite i sasvim intenzivno zamislite prazni, bijeli zid. Na početku se nećete moči sasvim koncentrirati na ovu zamisao jer će vam se nametati i ostale slike. Svaki puta kada vas ometaju druge slike, samom sebi naredite da ih izbacite iz svijesti. Zatim se vratite postupno na bijeli zid. Ova vježba će vam potpuno uspjeti tek poslije izvjesnog vremena.

Prilikom izvođenja vježbi potrebno je regulirati disanje.

- 22:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.05.2006., utorak

Vježbe za opuštanje


Osnovni položaj: lezite na što ravniju površinu, pod glavu stavite tanak jastuk, ruke trebaju mirovati sa strane malo udaljene od tijela, noge raširite, oči blago zatvorite.

1.Vježba

Prvo sasvim intenzivno zamislite : potpuno se opuštam, cijelo tijelo mi se opušta.
Prvo ću opustiti ruke.
Zatim duboko udahnite pa nastavite: ruke mi leže sasvim mirno i mlitavo i potpuno se opuštaju. I moje šake se potpuno opuštaju. Svaki prst se opušta i postaje sasvim težak: mali prst, prstenjak, srednji prst, kažiprst, palac. Sada su mi svi prsti potpuno opušteni, mlitavi i teški.
Redovitim vježbanjem uskoro ćete postići osjećaj težine poslije koga bez daljnjih sugestija nastupa osjećaj topline

2. Vježba

Počnite otprilike dva tjedna nakon prve vježbe, kada već bez teškoća uspijete opustiti ruke i šake.
Prvo izvedite prvu vježbu pa nekoliko puta duboko udahnite i zamislite: osjećam da prsti moje desne noge postepeno postaju teški i mlitavi i da se opuštaju. Sada je svaki prst moje desne noge potpuno opušten. Zatim mi se opušta taban, pa peta, pa svi ostali dijelovi desnoga stopala.
Istim redoslijedom opušta se lijevo stopalo.

3. Vježba


tjedan dana nakon druge vježbe, pošto ste opustili ruke, šake i stopala pređite na treću vježbu.
Duboko udahnite i sugerirajte sebi: osjećam da mi se noge potpuno opuštaju. List moje desne noge postaje mlitav, težak i opušten. Moje desno koljeno se potpuno opušta. Moje desno bedro postaje mlitavo, teško i opušteno. Na isti način opušta se lijeva noga.

4. Vježba

nakon slijedećih tjedan dana, pošto ste tokom prve tri vježbe opustili ruke i noge, opustit će te ostali dio tijela.
Zamislite: sada ću potpuno opustiti stomak, grudi, vrat, glavu i lice. Osjećam da mi se trbušni mišići potpuno opuštaju. Kroz stomak mi struji toplina. Sada mi se potpuno opuštaju grudi. Mišići na mom vratu, mišići na mojim ramenima postaju meki, mlitavi i sasvim opušteni. Moje čelo se opušta. Obrazi mi postaju ravni i opušteni. Usne mi se razdvajaju. Donja vilica mi postaje teška i mlitava, ali se ne otvara. Jezik leži u ustima težak i mek i mlitav. Moje tjeme postaje mlitavo i potpuno opušteno. Sada mi je cijela glava, cijelo lice potpuno mlitavo i opušteno. Moje cijelo tijelo se opustilo i postalo mlitavo.

5. Vježba

čim bez problema savladate tehniku opuštanja cijeloga tijela, počinje posljednja vježba. Sugestija za nju glasi: moja glava je veoma, veoma teška, teška kao olovo, svaki dio moga tijela je veoma, veoma težak, teažak kao olovo .

vježbe izvodite dva puta dnevno, a ako možete i češće. Po pravilu treba vježbati deset minuta. Time se postiže tjelesno opuštanje koje je potrebno za daljnje vježbe

- 21:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi