naldor

25.04.2006., utorak

ubija me ovo proljeće...

inaće nemam apsolutno ništa protiv proljeća...ali ove godine me ubija alergija! ne želim na ono testiranje, jer kad pomislim na sve te iglice... zlo mi je...liječim se sama sa nekim tableticama, i vitaminima...pa će valjda proči!!!namcor (ovi smajliči su zakon) yes
Ružina dječica, njih dva komada...uživaju na veliko i svakim danom su sve veći i veći!!!!njami (hehehe)
ona je malo prokuvala, ne znam zašto i od čega ali eto tako je, ... valjda jadnica ne voli majčinstvo!
u subotu valjda Matija slavi rođendan, na Vladinoj vikendici, (danas mu je rođendan - 26 -ti) pa ćemo bacit neki roštilj, malo cugice...zajebancije... ( Blanka jel se vidimo ???party ) i tak!
prije nekih 2 mj. sam počela volontirat u udruzi za djecu sa mentalnom retardacijom!
pošto sam imala i previše slobodnog vremena, odlučih ga potrošit na koristan način!
još uvijek tražim pripravnički! ovih dana trebam na razgovor kod direktora firme koju neću imenovat ( vjerovatno se pitate zašto.... pa tak bez veze,...smokin)
eto toliko....


p.s. fotič je ošo k vragu!!!! baš sam ljuta zbog toga...
traba kupit novi, ali nema dobrovoljaca! namcor


pozdrav
- 22:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi