naldor

25.01.2006., srijeda

...

danas opet cijeli dan doma...
javila mi se Natalija...(sms-om), pa reko ajd da ju zvrcnem...
i tak ja nju zvrcnula, pa si malo cakulale, ja joj saopčila da sam se zaručila (inaće isti dan kada smo se zadnji puta ćule...14.12., samo nekoliko sati kasnije, me Matija...zaručio)
i tak sretna je zbog mene...
i baš mi drago...
jako mi fali ... vidjele smo se za moj rodj. 25.10., i slabo se čujemo...što smo si same krive...al eto....tak je.
baš mi fali vrijeme koje smo provodile zajedno...uh ....bili su to ludi dani...nezaboravni...
nekad mi i fali sama Virovitica...(koju sam u to vrijeme mrzila)
nikad neću zaboravit kada smo u (mislim da je bio drugi srednje), zbrisale (ona ja i Kova) u bjelovar na crnog mačka...svako je imao za kartu za bus(od virovitice do bjelovara), za kartu za upad...i za 3-4 piva...al je bilo ludo...
nazad smo išli pješaka, i stopom...al smo se nahodali...bilo ful hladno...i kiša padala...al nema veze preživjeli smo!!!i bilo je ok...
još uvijek mi nije dala te slike koje je slikala na crnom mačku...a bilo to dosta davno...!
eto kaže da uči...kuhala si je ručak dok smo se čule...nisam mogla vjerovat...do prije 2 god. nije ni jaja znala ispeč, a kamo li nešto drugo...i baš me to iznenadilo, jer ona nije tip osobe koju baš zanimaju takve stvari kao kuhanje...ali u nuždi se svašta nauči...
i svu me sad obuzela neka sijeta...
stavit ću neku slikicu iz srednje ovih dana...(njenu)...
zaslužuje...zauzeti barem mali dio moga bloga! :)
eto....
pozdrav
- 00:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi