naldor

22.10.2005., subota

ptičja gripa

Sinoć se ja tak dosađujem prije nego je Matija stigo po mene, i švrljam malo po teletextu, kad imam šta vidjet, na ribnjaku Grudnjak, nedakeko od mene, pronađeno je 12 mrtvih labudova.
Kao poslani su na analizu, spaljeni i zakopani, ja još od šale onak staroj kažem, još nam sam to treba…i nasmijemo se nas dvije…
Odma smo to priopćile starom, koji je sav pametan rekao da je to sasvim normalno, (on je inače strastveni ribić i kuži se u te stvari, jer tamo često peca!) i da nema razloga pravit neku dramu oko toga.
Kad vidi ti u 22:30 izvanredne vijesti, Salamander govori narodu da nema razloga za brigu, paniku….ali da je otkrivena ptičja gripa u Orahovici, na ribnjaku grudnjak (od cijele hrvatske, od svih tih nacionalnih parkova, velikih jezera , ribnjaka i močvara oni došli kod mene)
Kao virus je h5ili tako nešto (koliko sam ja skužila) ali ne zna se da li je n1 ili ne .
To će se kao saznat za nekih dva dana, kada nalazi iz V.Britanije budu gotovi….

Meni se sve to čini kao jedna velika muljaža…
Ne znam da li sam jedina ali ….
Evo ptičje gripe u HR, taman kad su pregovori za EU(mada ih ja ne podržavam)…
Orahovica je inače rodni grad predsjednika Mesića,….
.ono malo što zaradimo od izvoza tih pernatih ljigavaca, i to su zabranili….
Ma ima sto stvari koje mi prolaze glavom…
No ne želim se zamarat glupostima, ….
Gade mi se te ptičurine, koje drži svako domaćinstvo u mom susjedstvu…ogavne kokoši….mada one za sada nemaju nikakve veze s labudovima…koje su pronašli, ali…ipak …nikad se ne zna čije koke su se družile s njima…ili nekim drugim pernatim stvorenjima koja su zaražena virusom p.g…. ma sve u svemu bljak….


Večeras se ide vanka, planiramo si uzet neku trojkicu (Matija i ja) za zagrijavanje , pa vanka…
Pozdrav J)

- 13:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi