naldor

19.10.2005., srijeda

URBANOV KONCERT PROŠLOG VIKENDA…SUBOTA (dani pivkana)



Eto ipak smo otišli na koncert…Matija je imao posla cijeli dan tak da smo krenuli tek oko pola sedam.
Kad smo stigli u Osijek Dado nas je čekao na parkiralištu, do njegove zgrade, pošto nismo znali gdje je stan.
Do jedanaest (navečer) smo popili bocu vekije, i polako krenuli vanka.
Baš me pamćenje i ne služi najbolje, ali sjećam se da je koncert bio pod nekim velikim šatorom kod tvrđe.
Mi smo došli skoro pred sam kraj koncerta , tako da smo stajali dva metra od ulaza , i ja nisam skoro ništa vidjela, može se primijetit po one tri slike stejđa , koje su poprilično nejasne…stajala sam na prstima sa uzdignutim rukama iznad glave …stvarno sam se trudila … ali eto ništa….. ….. mutne slike.
Sreli smo jako puno poznatih ljudi… neki su i na slikama…a neki ne…

Sve u svemu bilo je zanimljivo…. alkohola u neizmjernim količinama….
No… sljedeći dan je bio koma…
Još je dobro bilo kad smo se probudili negdje oko pola dvanaest, no kasnije…užas…
Matija i Dado su otišli na kavu u grad, a mene je sve bolilo i bila sam sva nikakva, tak da sam ja ostala u stanu igrat Arcanum.
Trebali smo krenut negdje oko tri popodne, ali meni je iznenada pozlilo… J
Tako da smo put za doma odgodili za tri sata kasnije…(ja sam u međuvremenu dušu izbljuvala)…dok meni nije postalo malo bolje…
Doma smo došli oko osam navečer , i otišli na picu , i nakon toga mi je bilo super.
Eto toliko o Urbanovom koncertu…
Bilo je ok…
J
pozdrav

- 16:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi