i mjesec i sunce

nedjelja, 13.11.2016.

Sve je moguće....

.....ili kako sam bila na koncertu Justina Biebera.
:D





Sve oko nas stalno potvrđuje
da (nam) se može dogoditi upravo ono
za što smo sigurni sa nam se nikada
neće dogoditi.
Dijete je još prošlog Božića
dobilo dvije karte za Justinov koncert.
Naravno, veselje i ludilo u potpunosti,
osim što je odmah bilo jasno da će se netko od odraslih morati žrtvovati
i odraditi to praćenje na koncert....
klinci ne mogu sami u Arenu,
a sva odraslija djeca
kolutala su očima na tu ideju.
Dakle, nas dvije smo išle i NIJE MI ŽAO!
Cijeli niz sretnih okolnosti dogodio se tu večer.
Frend je javio da je gužva standarnim putem,
pa smo išli uokolo i došli za čas.
Uspjeli smo izbjeći obje predgrupe,
to nam se nije slušalo,
i doći na zadnju pjesmu
pred sam Đastinov nastup.
Time smo izbjegli i tu silnu rijeku ljudi
na početku koncerta.
Naime, ulaz su otvorili u 18h,
predgrupe su počele u 19h,
mi smo došle iza 20h,
glava stvar je počela gotovo odmah
po našem dolasku,
a sve je završilo nešto prije pola jedanaest.
I to je bilo super, zbog škole sutradan ujutro....
Mjesta su nam bila gore visoko,
gužva je bila podnošljiva iako je sve bilo popunjeno,
Slovenaca, Srba,curke iz Zagorja , ljudi odasvud ... :)
Majki i očeva s djecom na izvoz,
ali i, začudo, ljudi raznih dobnih skupina!
Nisu bile samo cure od 10-16 :)))






O njegovom pjevanju ne mislim ništa posebno,
kad je pjevao neke pjesme na zahtjev publike,
dakle bez pratnje,
pjevao je čisto lijepo.
Ponekad se na velikom ekranu
vidjelo kako uopće ne pjeva
nego stvar ide play back...... :-O
Nije mu se, valjda, dalo.....

Dvije pjesme se je sam pratio na gitari
i to je bilo prilično jezivo - to sviranje.
Prvo, nekako je šeprtljao po instrumentu,
koji je i bio raštiman,
K tome, zvučalo je kao da drugu pjesmu prati
sa tri pogrešna akorda,
pa cijelu pjesmu ne čuješ u kojem smo uopće tonalitetu.........
Kako on ima reputaciju razmaženog derleta,
pobojala sam se da ne zafitilji gitaru u publiku
uz povike bijesa
'Tko je raštimao moju žicuuuuuaaaaaaa!'
:)))
Evo i snimka te dvije pjesme, pjevajuća publika
koja ga očito obožava,
izvukla je stvar.......


Bubnjao je malo bolje,
da, i to nam je pokazivao :-P

Ali, ono zbog čega se je
na koncert isplatilo doći su svjetla,
fenomenalno-fantastični light show
koji je bio i zanimljiv i lijep
i odlično usklađen sa pjesmama i trenutkom,
umjetnost za sebe.
Toliko mi se svidio da smatram
da bi svatko trebao to pogledati,
vrhunski odrađeno!

Evo malo slika
iako one ne dočaravaju dovoljno ono o čemu govorim.
Neke od njih su okrenute,
tu pak ništa ne mogu.....


















Poslije koncerta


Slike ,dakle, nisu bog zna što, ali se na videima jako dobro vidi količina ljudi i atmosfera......
Bio je to slatki mali odmak od sive svakodnevnice :))
Za kraj, ovo je pjesma koju je, po riječima moje kćeri,
Justin napisao sa 15-16.
Njegova mama je tu snimku stavila na YT,
i otuda je krenula njegova karijera.
I drago mi je,
jer je odrastao u siromaštvu i bez oca......

Evo, baby, baby, baby ooooooo :))))












- 10:01 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.