i mjesec i sunce

petak, 29.07.2016.

Vrtne pred odlazak

Trobojna kadulja, zlatni i obični origano i obični timijan.


Još jednom :)


Zakorjenjavanje
ili kako od ostataka biljke napraviti nove;


Jedna biljčica izvađena da pokažem korjen;
već bi se mogla i posaditi,
ali čekati će naš povratak



Prekrasna, ove godine jako rodna kupina;



Clematis, neka alpska sorta;



Ostaci borovnica......



Na svoj užas, shvatila sam da su aronije dozrele!?
a mi idemo u 4 ujutro.
Može li to tri tjedna stajati na grmu, ili da noćaš do 4 skuham džem!?!?
Samo mi je to sad falilo.



Volovsko srce, drži ga špagica,
kad je srce preveliko,
teško je za rukovanje.



Dvije slike ljutih ljubičastih papričica
na svom putu sazrijevanja,
rastu među ljubičicama i
u društvu limunskog timijana ili nečega
već su mi sve te sorte smiješane u glavi
ali, kad pomirišim, znati ću :D





Za pozdrav,
već viđena slika,
nanovo, ovaj puta oprana kišom





Brine me ovaj odlazak.
kao prvo, zaljevanje.
Povjerila sam to nećakinji....ahhhh....
Treba zaliti sve, dodavati vodu u lopoče
u čaše sa klijancima,
kad pada kiša, treba zaliti bilje pod krovom
treba zaliti ono malo bilja u kući
i one koštice avokda podlijevati,
uz to provjeravati i hraniti ribu
a hrčak..... i on treba sve hrčkovitosti.
Sad kad sve to gledam, kako li ja to uopće uspijevam???

Sad slijedi kuhanje, kofer i aronija!? :-O

Uopće , zbog kiše svakoga časa,
nisam uspjela pobrati bilje za sušenje.....
a za tri tjedna, hoće li već sve ocvasti?
Možda dio poberem i smrznem, popodne,
to bi trebalo funkcionirati
s obzirom da se mokro bilje ne bere za sušenje,
da nebi strunulo.



A sada, ostajte mi zbogom,
sve vas voli,
pozdravlja,
i želi vam sve najljepše
(i vašim svima :D )
vaša Coprnjica Lilianke.
:))
- 10:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.