i mjesec i sunce

petak, 17.06.2016.

Maksimir, vječita tema

A što da rade roditelji dok dijete pohodi kino s frendovima?
Ponovljeni život, isti motivi, tema s varijacijama,
zovi-kako-hoćeš
ali uvijek mi je lijepo to duboko zelenilo
posipano zlatom.






























Zanemariti ćemo komarce,
činjenicu da mi je Hešteg sladoled prevelik
kad ga ne podijelim sa kćeri
i reći da smo uživali.
:)

Ostajte zdravo i čilo
ili se bavite politikom
kako vam milo:)))


Ili nogometom :D
A ja odoh raditi.


EDIT POPODNEVNI:
posljednju, meni najdražu fotku 'Zlatni zid'
posvećujem dragoj @Između.
Kod nje se ovaj čas ne može komentirati,
ali se ovdje može.
I zato kažem naglas da je napisala
prelijepu pjesmu.
A crna pozadina i to što pjesma stoji 'sama'
također govore za sebe.
Eto.

EDIT EDITA:
Moja greška, kod @između se može komentirat,
ali svejedno joj od srca poklanjam zlatnu fotku :)
(A prekjučer je oftamologica tvrdila
da bolje vidim cccccc :P )



- 11:15 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.