i mjesec i sunce

utorak, 12.01.2016.

a thousand beautiful things

Slušam ja tako novi Coldplayev album, kojeg mi je neki dan kupio suprug.
Sluša ga i on usput ,ovlaš.
U jednom času, sućutno kaže 'mogu ti ja to ići odmah zamijeniti za Boney M, ako hoćeš'.
Kud baš Boney M, pa nije toliko loše :D




............


Zanimljivo je, i na granici Zone Sumraka , koliko se čovjek može natezati sa doktorima ( i osobljem bolnice, raznim ljudima na raznim šalterima, prijemnim prozorčićima, u raznim uredima raznih tajnica), vrhunskim specijalistima koji sebe štuju kao božanstva i inzistiraju da ih se oslovljava sa 'profesore' -iako nisu profesori niti svojim pacijentima, niti članovima njihovih obitelji- (sad mi pade na um da i ja od njega tražim isto, imam i ja profesorsku titulu, kad je debilno, nek je do kraja) i koliko isti mogu imati debelu kožu i odbijati naučiti kroz dvadeset i više godina, pa i do penzije ako može, što mora pisati na povijesti bolesti i kakvu uputnicu je potrebno dati, i tko ju izdaje i gdje i zašto, da bi im njihov pacijent (za kojeg im, dajem ruku u vatru, puca k.) mogao dobiti termin za pojedinu pretragu.....
svaki pojedinačno od svih navedenih živi svoj život u svojem univerzumu za sebe, ne želeći priznati debilnost struktura kojima su podanici, niti nemoguću neljudsku poziciju u koju stavljaju one zbog kojih su primarno tamo - svoje pacijente, koji onda moraju moliti, doslovno moliti da se nešto napiše, pa onda objašnjavati gdje i što valja napisati, što s kojeg prijemnog šaltera žele da bude napisano, pa se onda oni koji bi to morali znati (jer nismo mi prvi pacijenti na planeti koji idu na taj pregled) beskrajno čude, odugovlače, odbijaju priznati da su propustili napisati, izvrdavaju iz potpuno neobjašnjivih razloga (ko da u mesnici kupuješ buket cvijeća, recimo, pa ih dovodiš u nedoumicu i čuđenje) ukratko odbijaju pomoći osobi zbog koje njihov posao ima svrhu postojanja.



............

Uh ovo me je tak nasekiralo da ću dalje moći tek kad me pusti.

Dakle, predragi, objasnite mi u čem je trik?
Svi se žale, a ništa se ne mijenja... sveukupno je loše, ali ne dovoljno loše da se nešto promijeni.
Tek dovoljno loše da nas satre.
Valjda je to naš domet.
Očito ne može koza biti ptica i obrnuto.





- 13:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.