i mjesec i sunce

subota, 07.11.2015.

Foto moto natječaj


'Što je za mene sreća?'

Bilo mi je iznenađujuće vidjeti kako su ljudi odmah istrčali s fotkama...
Meni je ovo zahtjevalo više premišljanja.
I onda, kad sam poslikala što sam željela, učinila sam veliku grešku.
Krenula sam u diskusiju sa ukućanima, koja se kome ,i zašto, više sviđa za prijavu.
To je uvijek, uvijek loše. Pomalo su me pokolebali, a i što više čekam
sa objavom slike (misleći da bi mi moglo nešto drugo pasti na um do sutra u ponoć)
više se bojim da nije to za ovaj natječaj.
Ah, sve same gluposti.....
I zato, evo slike i to je to.



'Mjehuri od sapunice'.
To nije moja sreća, to je sreća općenito.






Ugodan vam dan :)
ja si idem potražiti suknju po dućanima jupi je! :))



- 08:36 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.