i mjesec i sunce

nedjelja, 27.09.2015.

Malo o putu pa povratak na šumske slike (moguće)

Jučer smo se vozili i vozili i vozili i vozili.
Nešto odradili ,pa se vozili, vozili i vozili do dugo u noć natrag.
Netko je pušio čokoladnu cigaretu.
U dva ujutro.
To je nešto za Pipi Dugu Čarapu.
O, zar se i to može !?
Električna cigareta koja pušta paru s mirisom po želji.
Poželjela sam da umjesto ove umjetno-slatko-skurene-čokolade
osjetim miris duhana, normalne obične cigarete.

Spašava me, prilikom tih beskrajnih vožnji slušanje muzike.
I čitanje.
Dok cugeri galame u zadnjem dijelu busa, starkelje naprijed spavaju,
a ja skakućem sjedeći u mraku i ludiram se sama sa sobom.
Mogu reći da volim tu beskrajnu vožnju, iako iscrpi na kraju.
Do tri ujutro sam slušala svašta na najglasnije,
a sada poklanjam ovu, jedna od onih koje me uvijek razgale:

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



- 19:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.