i mjesec i sunce

srijeda, 26.08.2015.

Tako bijase vecer, noc, dan treci.

Svima pozdrav :)
Jucer je sve stekalo, imala sam zelju nesto napisati, ali nisam mogla svoj blogek otvoriti, pa si mislim, nije to tako vazno, da je nebo bilo plavo , da je bio svega pokoji chemtrail ,pa potom kisa, zarko sunce i sparna vecer.....koga to u stvari zanima.pisati s ovog vraga zaista pili zivce Jedva cekam da se vratim svojoj tastaturi. Drago mi je da su se neki sigurno vratili, telci ko telci, tko smo mi da ih razumijemo, kod nekih i dalje apsolutno ne prolaze komentari, nevjerojatno, pa nekad niti kod mene same. Hvala svima koji su pod bilo kojim postom ostavili komentar :))
Dijete me je jucer vrlo zabrinuto nazvalo ovisnicom o blogu, pa sam se i ja malo kao zabrinula.......trebam li lijecenje?
a sad patlidjani,tikvice,krumpir kuhanje
- 09:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.