i mjesec i sunce

četvrtak, 20.08.2015.

sad mi treba

i jako slatko
i stvano slano
i griotte
i bajadere
i marcipana
i kolača
i kave
vruće
i vina
hladnog
i cigareta koje nemam
kog vraga ne pušim
sad bi mi koristilo
može i joint
zašto da ne
i jako jako
glasna pjesma
i beskompromisno plesanje
na tu glasnu muziku
i smijeh
i vicevi
može i glupavi
i plač
također beskompromisan
i maramice
i razgovor
ali me i ostavite
na miru
stvarno me ostavite više
i jako dobar film
onaj koji te prikuje
za ekran
i jako zabavna serija
epizoda koju znaš napamet
istovremeno s glazbom
i velika buka
i potpuna tišina
i ona tišina iza tišine
koju sam jednom posjetila
i jako mudar razgovor
s osobom od razumijevanja
onom koja ne postoji
onom koja zna što je iznutra
bez da ikada išta kažeš
osobom koja pozna
neizrecivi krajolik unutar sebe i drugog
koja se ne čudi,
ne osuđuje
ne drži prodike
nego češlja kosu
i upliće cvijeće
može i vjenčić od tratinčica
ne pita što će ti to
i ne kaže da je
prošlo doba vjenčića
i da je snježno vani
nemreš vjerovati kako hladno
i što još?
ah naravno, nebo
i zvjezdano
i danje
i sjajni uštap
i mrkli mrak mlađaka
istovremeno
i oblaci
neka su neki veličanstveni
ružičasti
neka i sja podnevno sunce uz to
zašto ne bi
sve u isto vrijeme
baš me briga
ne vidim gdje bi tu bilo neizvedivosti
i zora i sumrak
sve za mene
možda me izliječi
i neki novi mentalni sklop, možda?
neki bezbrižni
koji je puno prošao
ne dječji
ali neokrnjenog optimizma
vjere u sve
u što ono treba uopće vjerovati (?)
ne mogu se sjetiti
neki neoguljeni
ko zdrava jabuka
koja još možda i miriše
neka više nepostojeća sorta
od roda mirisnog voća
kakvo je nekoć postojalo
je, sjećam se!
Tako nešto
mi treba,
i još nemoguće puno toga
što osjećam
a ne znam imenovati
niti mogu izgovoriti
na ljudskom jeziku
trebam i mjesec i sunce istovremeno.



















- 19:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.