i mjesec i sunce

nedjelja, 16.08.2015.

Nedjelja



Pozdrav svima :))))
Konačno, post.
Mali.
Biti će to post mali ko mali sendvič.
Moram reći da je ljubomora gadna stvar,
kaj si vi o tome mislite?
Ne da čovjeku naprijed.
No,da. :D


Za današnji dan dan, slijedi kao prvo - ovo:

........
Nešto je u meni potpuno shvaćalo što on želi reći,
ali nešto drugo se jednostavno nije htjelo predati
i unatoč svim dokazima čvrsto se držalo "razuma" .
Rekoh don Juanu da njegovo objašnjenje ne zadovoljava moja osjetila,
iako se intelektualno potpuno s njim slažem.

-Tako ti je to s riječima - rekao je umirujućim tonom. - Uvijek nas nagone
da se osjećamo prosvjetljenima, ali kada se okrenemo i suočimo sa svijetom,
iznevjere nas i vidimo da smo sa svijetom suočeni kao i prije, neprosvijetljeni.
Zato vrač nastoji djelovati a ne govoriti i u tom smislu stječe novi opis svijeta -
opis u kojem govor nije važan i u kojem novi postupci imaju nove odraze.




Onda slijedi ovo:

...
Bio me upozorio da prvi korak pripreme, koji je on nazvao 'postavljenjem
sanjanja'
sastoji u smrtonosnoj igri koju um igra sam sa sobom i dio će mene činiti sve
kako bi me u tome spriječio. Može mi to donijeti gubitak smisla, melankoliju,
pa i misli o samoubojstvu. Međutim, to mi se nije dogodilo. Moja su iskustva bila lakša,
gotovo komična, ali ishod me zato nije manje frustrirao.

....


....
- Zašto me uhvati takav nemir? -upitah ga.
- To je posve normalno - reče. - nešto je u tebi ugroženo
sanjanjem.
Sve dok o tome nisi mislio, osjećao si se dobro. A sada, kada si govorio o tome što si radio,
hvata te nesvjestica. Svaki ratnik
sanja na svoj način. Svaki je način različit.
Zajedničko nam je jedino to da svi izvodimo smicalice kako bismo se prisilili
odustati od svog pothvata. A tome se suprostavljamo tako
što ustrajavamo unatoč svim zaprekama i razočaranjima.


Zatim me upita uspijeva li mi izabrati teme sanjanja.
Odgovorih mu da nemam pojma kako bih to izveo.
- Vračevo objašnjenje o tome kako odabrati temu za
sanjanje, - reče mi -
glasi da ratnik bira temu tako što namjerno u mislima zadržava sliku
dok isključuje unutarnji dijalog. Drugim riječima, uspije li na trenutak
ne razgovarati sa sobom i onda zadržati sliku ili misao o onome o čemu želi
sanjati ,
pa makar samo nakratko,
tada će mu željena tema doći.
Siguran sam da si to već činio, iako toga nisi bio svjestan.

....


....
-Večerašnji je zadatak vidjeti ljude. - rekao je naposlijetku. -
Prvo moraš zaustaviti unutarnji dijalog, a onda prizvati sliku osobe koju želiš
vidjeti;
svaka misao koju netko zadrži u umu u stanju unutarnje tišine zapravo je zapovijed,
jer nema drugih misli s kojima bi se morala natjecati.

....



.....
Kad god se zaustavi unutarnji dijalog,svijet se uruši
i na površinu isplivaju neobični aspekti naše prirode,
kao da su ih naše riječi držale zaključanim.
Ti si onakav kakav si, zato što sebi govoriš da si takav.
....










I na poslijetku:
hmmmm........nema ništa za sada...
na poslijetku,
vidimo se uskoro :))))







- 10:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.