PUŠENJE JE ZAKON - nakrivonasadjena - Blog.hr




PUŠENJE JE ZAKON

Oni dani u mjesecu...

Mrzim ih..blago rečeno...
Svako 28 dana, praktički točne kao švicarski sat...traju osam jebenih dugih dana....znaci 20 dana jebačine u misecu mi preostaje...

Naravno, kad ih imam tad sam najluđa..najnapaljenija...a ne moram vam ništa govorit.....

Uglavnom...
Jučer otišla na ručak sa Ocvalim....

Došli kod njega nakon dobrog ručka i zavalili se direktno na kauč...

Zaspala sam ko zaklana pored njega....
Par puta sam se probudila...poljubila ga u ona jebeno dobra leđa i nastavila spavat..
Ajme kako je zgodan....miris njegova tijela mi strašno odgovara...

I ajde..probudimo se..
Poljubi me..a u meni prokuvalo...kao da mi je usta na šteker (utičnicu) stavia....
odjednom me prožela takva strast...želja...ajme ajme..sva se sad najezim kad se sitim...

Samo me prebacia na sebe.....i počea ljubit sve žešće i žešće...
Stenjala sam..izvijala se...
Mogla sam osjetit kako mu se dobro ukrutia...
U pičku materinu da mi se bilo pojebat spasila bi se...

Uhvatia me za struk i čvrst stisnuo..zna kurbin sin da me to raspameti...podigao me....ljubio mi grudi....
a meni slabo od želje...
slabo....
uf........

Izvadila sam mu kurac iz gaća i strpala ga u usta......
Tako sam mu ga s guštom popušila da sam skoro svršila.....

Kad je bio gotovo..odmakla sam se od njega i sva sam se tresla....
Nisam mogla doć sebi....mozak mi je ključao!!! stenjala sam jače i glasnije od njega...
Uf...

Ostao je šokiran količinom strasti šta je izbijala iz mene....

Vozio me doma.......

- Svaki put me iznenadiš koliko znaš podivljat...Strastvenija si od mene.....Očara me to kod tebe...

Ajde metuzalemu jedan...još najbolje da nisam takva sad u najboljim godinama....s kim si ti dosad bia u pičku materinu..sa balvanima!!!???
Jednom ti za vrijeme duge i dobre jebačine kažem... mmmmm taman sam se zaigrala....... a tebi kurac padne od straja!!!???
od straja???
Jer kao jebote ne mogu ja to namirit!!
Normalno da me ne možeš namirit...šta me više jebeš više mi se jebe!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaa U kurac!!!

Eto..čovjek mi je dao kompliment kako sam strastvenija od njega a meni je ovo sve gore prošlo kroz glavu...

Živio Muto!


utorak, 28.09.2010., 10:27


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.