I tako.. Ljubav.. :)

25 listopad 2017

"Više ti ne pišem toliko mnogo
Ti si sada deo mojih dlanova
Prstiju.
Šnale nemarno skupljene u kosi.
Ti si sada deo mog usnulog obraza
kada uveče tonem u san.
Moj otisak u njemu.."
..

Napisah ti jednom Ljubav

To je ono kad me stisneš uz sebe
staviš mi ruke u oba džepa crvene jakne
a ja se naslonim na tvoje telo
i poželim ostati tako zauvek.


Odem krišom u tvoju sobu da vidim kako lepo izgledamo na tvojoj policikiss


Ili smo "bolji"'ovako


Iza prozora je Dunav

Kiši ceo dan, ali prizivamo sunce

Neko od nas dvoje i kuva yes

I naravno pekara koja me uvek inspirišebelj


Žao mi je nekad što ti ne pišem više toliko mnogo.
Pisaće drugi ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.