364

07 svibanj 2015

Jbga, ne moze svaki dan zapoceti onako kako si planiras. Moj mirisi na neki umak od mesa sto bi na kraju trebao da zavrsi u lazanju.
Interesantno mi je sto mi post pocinje upravo hranom, eto, desavaju se kozmicke stvari na koje se ne moze utjecati a i sama imam zeludac i potrebu da jedem. Nisam cak ni neljubitelj dobre klope. jednostavno mi nije vazno da ono sto je u tanjuru bude savrseno. Znam neke brakove koji su se zbog toga raspali. Jgba, ja to tako, (malo zagoreno, malo presno, malo kako god), bas tako volim.
Cula sam da ta isprika nije uvijek ona koja dobro prodje. Al sto sad, zivot ide dalje, ako sam nesto naucila to je da se neke lose stvari dese da bi dale prostor onim boljima koje imaju tek da se dogode.

Uostalomj A. savrseno kuha a i voli to.
Ja volim da gledam oblake.
Savrseno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.