Nivea beaute ideal finish

24 veljača 2015

Što sve jedna Nivea beaute ideal finish može učiniti za mene?

Shvatam da mi treba puno više vremena da bih napisala post koji bi bio razumljiv. A vremena nemam. Taman da popijem kavu do kraja i bacim još jedan pogled u ogledalo. Kredit na mobilnom me uvijek izda kad mi najviše treba. Mada možda je tako bolje. Jednom mi je napisao sreća naša što više nemamo kredita.
Jednom mi je napisao i volim te i mrzim te u istoj poruci.

I odlazim na posao, na dvanaest sati humanog rada da bih sebi bila bolja. Najbolja.

A znam da ću prvo do kioska. Po cigarete i da uplatim mobilni. Da pošaljem čarobni sms.

Za sve je kriva nivea. I magnetic kojim sam natopila majicu. I prokleti sjaj za usne sa ukusom peza. Iako znam da me voli ispod svega toga, ali mene kopka koliko ispod mogu ići i koliko je to duboko?

Toliko da ću preći preko svega.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.