TATIN KUTAK

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
život jednog mladog čovjeka....

ZA PRIVATE:
mail2you@net.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

pc gamespot
vjerni psi

Osobe koje rado čitam


tekkno blog

smajly
luxurious
mama2
jjedna
iskra
bitch
u kvadru
soul ripper
KLIKNI PA ME NADI







Counter
Counter



myspace layout

S. Valentine images




MySpace Layouts

MySpace Layouts







MySpace Layouts

MySpace Layouts

27.05.2006., subota

Nisam vam se neko vrijeme javljao jer nisam imao snage.
Borio sam se za svoju obitelj,kao i vecina ljudi tako smo i mi upali u jednu veliku krizu.
I smatram da bi trebao objaviti sta se dogadjalo da vise nitko na takav nacin ne najebe
ali necu.
Ipak ne zelim upropastiti nekima ljudima vec i tako jadan zivot.
ja i zena smo prosli kroz velika iskusenja i iskustva i nadam se da ce nam to u daljnjem zivotu pomoci i
nauciti nas da cijenimo ono sta imamo jer dok ne izgubimo neznamo koliko nam i nije bilo lose.
U svakom slucaju sada je sve u redu i obadvoje cemo se truditi da tako ostane i evo u ovome trenutku brise prasinu sta vec dugo nije i to radi na ekstremne nacine.

a evo vam i slika jednoga moga andjela koju sam vam obecao.


Image Hosted by ImageShack.us
- 11:18 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

eXTReMe Tracker