26.02.2016., petak

Ovi zidovi duše imaju

Postoji ova treba koju san konta barit... Nismo se zbarili. Izgleda i da se je ona zbarila s nekin drugin. Tako da dupli fejl. Neman pojma, jel to dobra naznaka nečeg (il nije, jer koji je kurac naznaka uopće, koji je to kurac, nego prosto to da sam zamišljaš znak da se dešava nešto što ti želiš da se dešava? A to more bit i često vjerovatno jest tvoja potpuna izmišljotina). Al eto, možda nije nikakva naznaka i jebo ga... Je, nije, inako želin da me spašava od mene, konkretno da me spasi od prihvatanja ovoga da me ove oči more i da ne pristajen o njima mislit svakodnevno, a realno... Hm, pitan se npr jel se to more prihvatit? Realno tribalo bi moć. Msn more. Neko more. Moran moć i ja. Ali onda nisan poseban. Onda san samo čovik. Možda i to napokon. A možda se i poprave to jest tribale bi jebo ji. Uglavnom cura sluša super muziku, već joj nekoliko puta kraden pjesme s fejsa i navučen se... Koji tekst čovječe... Ma mora nešto bit s njon...

Zanimljivo, kad već dotičen mogu je malo i opisat, cura ima nešto... Ma neću, mrsko mi. I oči me bole. Ugl ima nešto zanimljivo površno kod sebe, ovako, mogla bi ostavit dojam da je površna i poglupa, i zapravo se malo dvoumin i jest li stvarno taka, ma neću pisat... A u drugu ruku ima nešto s njom, što mi se čini da se nazire i, što mi se čini da fakat postoji i da to ne tripujen, dublje i zanimljivije. Msn, ne mere neko vako dobre pjesme objavljivat a da je glup. Ne mere. Još ima par bendova koje san joj sa zida otkrija. Dobro neman sad neki plan da je barin... Al bilo bi zanimljivo da se družimo. To će se i desit tu i tamo. Još da me ove oči prođu, ubija bi da se to desi, ne znan kojem se kurcu šta triba žrtvovat da se to desi. A znan šta se triba žrtvovat, ono šta mi je najmrže žrtvovat. Moj trud oko recimo, nabavljanja pokojeg čaja, već znan i kojeg, soka od borovnice, moj trud oko negledanja više u nebo kad je misečina, u nebo kad je jako sunce ili blaža naoblaka, u laptop previše na dan, i tako neko vrime dok se ne oporave. Također moje strpljenje što mi nikad nije bila jača strana. To je žrtva koju moran uradit. I to da se naučin prihvaćat stvari i virovat u se malo više i manje se sekirat konstantno. I naučit nekad gledat u pozitivnu stranu nečega odnosno ono šta trenutno ima i jest a ne ono šta nije.

Ovo je pjesma trenutno sa zida joj ugl:

https://soundcloud.com/mr_vercis/cuvar-mocvara-i-trava

Ko je jebe kurva.
- 16:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #