Objavljeno: nedjelja, 29.03.2009. ljeta Gospodnjeg

PAKIRANJE STVARI



Samo da svekoliko pučanstvo obavijestim da lagano pakiram stvari sa blog.hr-a, te trenutno radim na sklapanju mog novog bloga na jednom drugom portalu. Znam da vas ima dosta koji me redovito posjećujete iz gotovo čitavog svijeta, tako da nemam namjeru prestati pisati, ali imam namjeru ostaviti ovaj portal.

Više sam puta čitao na raznim forumima problematiku na ovom portalu oko famoznih fresh, almost cool i cool lista, jer nitko zapravo ne zna koji su kriteriji za iste.

Moj je najveći problem nedostatak vremena, tako da sam rijetko švrljao po blogovima i još rjeđe ostavljao komentare. Ako su brojevi komentara na blogu mjerilo, a ne posječenost, onda nešto ne valja. No, nisam ja tu da pametujem, ima uredništvo koje valjda zna što radi (makar u to sumnjam).



Moj statističar mi kaže sljedeće:

Running total of visits to the above URL since 31 May 2007: 24,867
Total since archive, i.e. 1 Jun 2008 - present: 11,710 (not necessarily all displayed - see below).
Visits on previous 'day': 41.

Sa posjetama iz:

Current Country Totals
From 1 Jun 2008 to 18 Feb 2009

Croatia (HR) 7,402
Bosnia and Herzegovina (BA) 505
Serbia (RS)371
Norway (NO)327
United States (US)283
Slovenia (SI)233
Germany (DE)156

Ostale zemlje sam izostavio.



Problem je u tome što me, bez obzira na broj posjeta, blog.hr maknuo sa almost cool liste i vratio na početak, te mi time ukazao da ili moja kvaliteta sadržaja više ne valja ili nisu znali srediti problem sa naslovnicom (vidi prijašnji post) ili me se jednostavno trebalo maknuti iz razloga u koje neću ulaziti.

Kako god bilo, nadam se da ćete me i dalje posječivati na novom blogu.

Adresu bloga objavit ću ubrzo, kada završim sa kreiranjem istog.





Hvala svim vjernim suputnicima koji ste me pratili. ;)


Vaš nacrtani

Ovo sam natrkeljao 29.03.2009. u 17:13 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (0) - Ispljuni na papir - #





O temi PAKIRANJE STVARI izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog