Objavljeno: utorak, 30.09.2008. ljeta Gospodnjeg

BERBA GROŽĐA (MOŠ MISLIT)



Proteklih tjedan dana je bilo prilično puno posla i podosta raznoraznih događanja, tako da sa malim zakašnjenjem objavljujem događaj of pred prošlog vikenda. Bili smo pozvani Damir i ja u berbu grožđa na Plješevici. Uspio sam nagovoriti i dragu da ide s nama. I tako uz tmurno vrijeme zajahasmo naše pile i krenuli put Jaske. Pošto nismo znali gdje je točno mjesto događaja, nazvali smo frenda i dogovorili da ćemo se naći u birtiji «Gaj». Pošto nam se nije dalo skidati, sjeli smo na terasu i naručili kave. Tako smo ubijali vrijeme čekajući da frend dođe po nas. Bez veze sam zujao uokolo i u jednom trenutku mi pogled zapne za plakat na ulaznim vratima birtije. «Nemoguće!», pomislih. Kad, ono, plakat za moto susret u Jasci i to baš danas. Uto se pojavio i frend sa suprugom. Kaže da smo malo zakasnili, jer su eto, već sve pobrali. Pao je dogovor da ipak odemo do njihove vikse na cugu, a kasnije svi zajedno zapalimo na susret. Tako je i bilo. Susret je bio sasvim OK, mjuza dobra, podosta ljudi i organizacija dobra. Ovaj puta smo čak ostali i na striptizetama. Heheheheh. ;)












Ujedno bih se ovom prilikom htio ispričati svom dobrom prijatelju Vuku, koji mi je doletio u pomoć kada mi je na putu za Kutinu riknuo motor, a ja, kreten, to zaboravio napomenuti u prijašnjem postu. Skoro ga je žena skalpirala, jer nigdje nisam naveo da je doletio, te se u njoj pojavio tračak sumnje. Nadam se da će ova ispravka i isprika biti prihvačena. Sorry, godine, skleroza, hebi ga...dogodi se.

Da se bar još malo iskupim, evo i jednog oglasa. Gospon Vuk prodaje svoj savršeno očuvani Harley Davidson Sportster 1200, 1997. godina, sa prijeđenih 30 000 km, za simboličnu svoticu od 7200 €.


LINK na oglas

Ovo sam natrkeljao 30.09.2008. u 15:35 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (1) - Ispljuni na papir - #





O temi BERBA GROŽĐA (MOŠ MISLIT) izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog