Objavljeno: ponedjeljak, 21.07.2008. ljeta Gospodnjeg

ZNOJENJE NA MREŽNICI



Dok se ne natjeram napisati nastavak svojeg ljetovanja, evo jedna lakša tema.

Pala je odluka da u nedjelju zapalimo na Mrežnicu. Sve je počelo vrlo bezazleno. Skupili smo se kod Damira oko 11 sati i krenuli put pod kotače. Stara Karlovačka bila je relativno prazna, tako da nekog većeg stresa nije bilo. Stali usput u Konzumu da napunimo frižider i da mogu na miru zapaliti pljugu. Sejo, naš šofer je naime, nepušač. Nije prošlo mnogo i eto nas uz malo lutanja na Mrežnici. Kako mi je to bio prvi puta da sam tamo, prvo sam se bacio u njuškanje po okolici. Oni koji me znaju, znaju da me slatka voda baš ne privlači, kao ni one vodene trave, vodene zmije, mulj i blato, tako da sam dan proveo na relaciji ručnik - birtija. :)

Da sad tu ne lupetam bez veze, evo i nekoliko slika.



Šoping




Da uđem il da ne uđem??




Sejo se nije puno premišljao. :)




Pošto se popilo podosta Bambusa, tu je bila Kiki da pazi na nas.




Ako moram birati između cuganja bambusa sa pijanim frenovima i lijepe mlade dame, zna se što ću izabrati. ;)




Poznato je da alkohol spaja ljude, tako smo se i mi skompali s dečkima koji su tu kampirali. Njihova jedina greška je bila što su ponudili svoj alkohol Seji i Damiru.




Druženje - izbliza




Dobro je da na Mrežnici nema aktivista Greenpeace-a. :))))




Sport. Nema veze s nama.




Povratak u Zagreb. Kiki već pomalo umorna od troje velike djece.




Respect Seji, koji nas je sigurno vratio u Zagreb. ;)


Ovo sam natrkeljao 21.07.2008. u 16:21 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (1) - Ispljuni na papir - #





O temi ZNOJENJE NA MREŽNICI izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog