Objavljeno: subota, 24.11.2007. ljeta Gospodnjeg

NACRTANI NA CRŠ-U



Danas sam knjavio do nekih 12 sati, te se još rastezao u krevetu do 13. Nije mi se baš ništa dalo, pa upalih laptop, da vidim kaj ima novog u svijetu. Kroz još pomućenu svijest prođe mi informacija koju mi jučer u magnovenju doturio moj prijatelj Smog. Smog je jedan od osnivača pokreta – Novo Hrvatsko Podzemlje, te ujedno i moj dugogodišnji prijatelj. Naše poznanstvo seže tamo unazad nekih 20 godina. Jedan od boljih autora u svijetu hrvatskog stripa. No, da ja sad tu ne trkeljam, evo slikica sa CRŠ-a, na koji me je dotični pozvao. :)

Službena stranica CRŠ-a



Na samom ulazu može se primjetiti da se ulazi u jedan - nacrtani svijet


Danas u kinu SC


Jedna od rijetkih manifestacija sa slobodnim ulazom, što je živo čudo u ovo globalizacijsko doba. ;)


Zagor u godinama vas pozdravlja.


Službeni logo ovogodišnjeg CRŠ-a.


Podosta ljudova motalo se ove godine na sajmu


Moj dragi prijatelj, jedan od utemeljitelja NHP-a, Tino aka Smog


Smogov štand na CRŠ-u. Da se neka škuda zaradi, ono, za flomiće, olovke i ostale potrebite stvari.


Ova nema veze sa CRŠ-om, al' mi se učinila zanimljivom. Naljepnica iznad pisoara u lokalnoj birtiji. :)))

Ovo sam natrkeljao 24.11.2007. u 17:05 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (6) - Ispljuni na papir - #





O temi NACRTANI NA CRŠ-U izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog