Objavljeno: nedjelja, 14.01.2007. ljeta Gospodnjeg

PROMOCIJA HRVATSKIH BLOGERA U SECOND LIFE-U



Započela je gadna ekspanzija u Second Life-u (dalje: SL) i samim time bio sam ponukan napraviti nešto s ciljem promocije nas 'rvata u tome mediju. Zastupljenost Hrvata još je poprilično mala, s time da do sada nije postojao niti jedan hrvatski community. Nešto se po tom pitanju moralo poduzeti. Budući da sam zagriženi bloger i k tome vjeran poslužitelju Blog.hr-a, otvorio sam sa Snoopyshistom (aka LadyDi Silverstar) blog.hr komunu u SL-u. Za sada tamo promoviram meni drage blogere, što znači da bilo tko može direktno iz SL-a biti prebačen na bilo koji od tamo promoviranih blogova. Projekt je tek u fazi izgradnje, tako da je ovo što možete vidjeti na slikama, tek početak jedne velike stvari (što možda sada još ne izgleda tako). Ne bih ja bio ja , Nacrtani (aka Notorious Supercharge), da nisam otvorio i svoj mali butig sa svojim crtežima, a u pripremi je i SL strip izdanje „Bedijanera“, mog stripovskog alter-ega. Sve u svemu, svim znatiželjnicima preporučio bih da putem ovog linka navrate u naše prostorije. Ako imate instalirani SL, bit ćete teleportirani tamo, ako ga još nemate, bit će vam ponuđen download istog , te besplatnom registracijom možete početi bauljati po jednom za vas novom i zanimljivom virtualnom svijetu. Želim vam puno zabave, a onim ambicioznijima i puno – zarade. Naime, u SL-u se može i dobro zarađivati, jer se virtualni novac, zarađen tamo, može konvertirati u bilo koju postojeću valutu, te vam biti prebačen na vaš račun. Toliko za sada, bit će uskoro još javljanja iz SL-a.

Vaš Nacrtani :)




LadyDi ispred Hrvatske blog komune



Neki od nama dragih blogera



Kao što vidite, direktno iz SL može se doći do vašeg bloga



LadyDi u mojoj galeriji



Theend i Notorious na krovu galerije


Ovo sam natrkeljao 14.01.2007. u 21:07 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (12) - Ispljuni na papir - #





O temi PROMOCIJA HRVATSKIH BLOGERA U SECOND LIFE-U izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog