Objavljeno: srijeda, 03.01.2007. ljeta Gospodnjeg

SRETNA VAM NOVA GODINA



Prošlo je napokon i to ludilo. Te Božić, te Nova godina, te-84... Moram priznati da sam jedva preživio to prežderavanje, lokanje i tulumarenje, ipak su to već godine. Sve u svemu, nije ispalo loše, još da su se svi odazvali, ne bih sada morao sređivati zaostatke iz frižidera (nedajbože da se kaj pokvari). Već mi francuska salata iz ušiju izlazi, no polagano ju finiširam. Najgore su prošli moji dlakavi prijatelji, koji eto još i danas (puna 2 dana nakon dočeka), još ne mogu doći k sebi od trauma nanesenih im raznim petardama, raketama, kalašnjikovima i haubicama. Sada ja moram glumiti mačjeg psihijatra i dovesti ih u red.

Eto, toliko za sada od mene, želim vam sve kaj si i sami želite u ovoj novoj 2007. godini.




Vatromet na Zagrebačkim bregima

Ovo sam natrkeljao 03.01.2007. u 13:52 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (4) - Ispljuni na papir - #





O temi SRETNA VAM NOVA GODINA izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog