Objavljeno: ponedjeljak, 16.10.2006. ljeta Gospodnjeg

I'M BACK...HELL IS FULL.



Eto mene nakon malo dužeg (neopravdanog) izbivanja. Iskreno, ulijenio sam se na godišnjem, pa na bolovanju, tako da mi se nije dalo ništa pametno trkeljati. Nekako mi je bilo ljepše čitati vas. Onak, ak podosta objavljuješ, jednostavno ne stigneš niš drugog čitat.

Uglavnom, sve je opet po starom. Na poslu iste face, isti zombie-evski pogledi, isti problemi, sa možda malo više zaostataka (ipak me nije bilo punih mjesec i tjedan dana).

Da se još malo opravdam zbog ne-pisanja, Žule, moj žuti mačak, popušio neku virozu, pa sam ga svaki dan morao furati na injekcije. Jadan, jedva je disao (tak da nisam baš bog-zna-kak spaval), sav šmrkav , zaljepljenih dlaka, samo je tužno ležao i tu i tamo oteturao popiti vode.

No, sad je OK…ždere za 3 mačka (ipak mora sad malo nadoknaditi) i veselo trčkara vrtom. Lijep prizor, nakon ovih tjedan dana bolesti.

Inače, toplo preporučam jednu seriju koju sam uspio odgledati, a zove se "Life on Mars". Serija je engleske proizvodnje, a radi se o policajcu kojeg zgazi auto, završi u bolnici u komi, a priča se dalje dešava u njegovoj glavi i to godine 1973. Topla preporuka.

Ovo sam natrkeljao 16.10.2006. u 18:54 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (4) - Ispljuni na papir - #





O temi I'M BACK...HELL IS FULL. izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog