Objavljeno: utorak, 25.07.2006. ljeta Gospodnjeg

SAMO MALO GLASNIJE RAZMIŠLJAM...



...pa mi nemojte zamjeriti...;)


Već dugo proučavam jednu ljudsku glupost, a ta je – iskorištavanje moći.

Ima ona stara; "Daj nekome moć i vidjet ćeš kakav je". Kod mene u firmi imam baš lijepe primjere istoga.

Prije cca. 2 godine, bila je smjena rukovodstva, a novi šefovi bili su postavljeni po političkoj liniji. Na vodeće položaje stavljeni su ljudi koji su dijelili i dobro i zlo sa nama – ostalima. Danas, nakon samo 2 godine, ja te ljude više ne prepoznajem. Mobing, prijetnje, držanje ljudi protuzakonito, duže od 3 godine na ugovor. I još kada napomeneš da su ti isti ugovori ništavni, prijete ti se u stilu "A možeš ti i ne dobiti sljedeći ugovor". Ma pucketa mi lagano, a to sam i otvoreno rekao. A sa tom istom osobom sam volio prije ugodno pročavrljati na nekoj od pauzi za kavu. Bila je OK osoba. Ali što? Dobila je moć. Moć nad svojim nekadašnjim kolegama, koji su danas za nju postali samo zamjenjivi brojevi, koje treba dobro upregnuti i postupati po principu "zobi i bič".

Samo, moć ima jednu zeznutu narav…voli prelaziti na druge ljude, ako biva iskorištavana. A što se onda događa? Ne daj Bože još da se mora vratiti među bivše "kolege". Kakav to mora biti osjećaj? Kakva kazna.

Za moć čovjek mora posjedovati mudrost. Bez mudrosti, moć je opasna i često destruktivna po onoga kome je dana i nad kime je dana. Pa još ako se doda i ljudska glupost, i neki ego trip bez kontrole…pre strašno. A to je upravo ono što se događa kod mene na poslu. Na svu sreću prošao sam dosta životne škole, dosta leadership-a, pa vidim što se događa i znam kako reagirati. Ali gledam ostale, kako puše te spike i tresu se za svoja radna mjesta koja će ionako izgubiti prije ili kasnije.

I tako, gledajući kako trudnice ostaju bez posla, a s druge strane zapošljavaju se trudnice u 4. mjesecu trudnoće, razmišljam kamo to srljamo? Kuda ljudska rasa ide? Neki zaposleni od strane "novog vodstva" bivaju zaposleni nakon 15 mjeseci na neodređeno, dok "repovi", preostali od prijašnjeg vodstva rade već 3 1/2 godine na ugovor te im se još prijeti. Gdje je nestala humanost? Kakva su to vremena došla? Zar je profit postao naš novi - Bog? Zar je ljudski život i ljudska sudbina nešto s čime se možeš igrati kako ti se sprdne? Ako stoji cijela teorija sa karmom, jedino što mogu, je žalite te iste ljude. Ljude koji bi vodili batinom, a ne primjerom.


Ovo sam natrkeljao 25.07.2006. u 21:22 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (4) - Ispljuni na papir - #





O temi SAMO MALO GLASNIJE RAZMIŠLJAM... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog