Objavljeno: srijeda, 19.07.2006. ljeta Gospodnjeg

NEOBIČNO JUTRO



Pa, hebemu, skoro vam zaboravih ispričati.

Digoh se danas u uobičajenih 6:45, obučem se na brzinu, protutnjam kroz kupaonicu, uletim u dnevni boravak, bacim pogled van...blah...imam kaj za vidjet





Morao sam to slikati, izgledalo je pre ludo. Nikada takvo što nisam vidio. Možda vam je smiješno, ali ja sam to prvi puta vidio u životu. OK. Refleksija od sunca, s naših prozora. Ali nema – naših prozora. Ima samo 1 (slovima: jedan) prozor s te strane.

Rekoh, ne budi lijen, prošvrljaj malo. I tako sam upravo iskopao nešto takvoga na ovom LINKU.



Weird!

Ovo sam natrkeljao 19.07.2006. u 00:22 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (5) - Ispljuni na papir - #





O temi NEOBIČNO JUTRO izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog