Objavljeno: srijeda, 05.07.2006. ljeta Gospodnjeg

KOREA DO AMERIKE



Eto, okrenem reda radi malo na CNN, kad ono „BREAKING NEWS: N.Korea launches 3 missles“. Baš si nekaj mislim, jel' ima to neke veze sa ovim polu-ispravnim Challenger-om koji su ameri danas lansirali. No, sada striček Buš ima dobar razlog napasti sjevernu Koreu. Kak su se oni usudili ispaliti 3 projektila, od kojih su 2 pala u more, a za jedan se ne zna kako je završio (ako je završio, za sada), na sveti dan „Fort of Džulaj“ (dan nezavisnosti, blah)? Mislim, ono, bilo koji drugi dan, ajd, OK…ali' Fort of Džulaj???

I? Kaj sad? Treći svjetski rat? Daaaaaajjjjj, ono, mojne me…Kakav rat? Između koga? Bugara i Hrvata? Albanaca i Rumunja? Aaaaalooooo!!! Ljudi su gladni, ali ne – ratovanja….fuck!!! Već mi taj dobro uhodani sistem Problem – Rješenje - Posljedica počinje gadno ići na živce. Toliko prozirno, a toliko teško uspavanima za vidjeti. Helouuuuu….anybody??? Ah, da...još traje prvenstvo u nogometu... headbang

Blah!

Ovo sam natrkeljao 05.07.2006. u 00:23 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (2) - Ispljuni na papir - #





O temi KOREA DO AMERIKE izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog