Objavljeno: utorak, 30.05.2006. ljeta Gospodnjeg

IT'S TIME TO TAKE A STAND!



Eto, uhvatilo me, pa vas davim. Nema veze, možda nekome jednom i ove informacije pomognu.

Kao što već napomenuh, počeo sam se interesirati za stvarčice koje nam mogu spasiti život. U današnjem svijetu, ovakav kakav je, pogonjen profitom i bez imalo samilosti prema priglupim ofčicama, morao sam neke stvari uzeti u svoje ruke. Teško je danas jednom prosječnomu čovjeku, koji živi po svojim uvjerenjima (nametnutim sa strane medija) povjerovati da nas zapravo sistematski truju. Zašto? E, pa, ima nas malo previše, a kako nas je 6 mlrd, teško nas je kontrolirati. A i treba nam skratiti životni vijek, jer love za dijeliti u vidu penzije već odavno nema. Ne samo u nas Hrvata, nemaju tih para više ni druge (više)razvijene zemlje (o 3. svijetu ne moram ni pričati, jer oni nemaju više ni za tekuće troškove, a kamoli neke penzije). E, sad, da bi izbjegli sve te silne troškove, životni vijek morao bi se poravnati sa radnim vijekom. Perete zube svaki dan? Naravno (pa čak i oni koji to ne rade, digli bi ruku). Svaki dan male doze otrova nakon doručka, ručka i večere. Fluor. Tihi ubojica.

No, nije to jedino zlo. Aspartam u gotovo svim gaziranim sokovima, otrovi od umjetnih sladila, kemijski (radijacijski) obrađeno povrće, životinje prenapucane antibioticima, doktori sa svojim „lijekovima“, i još stotine i stotine ostalih skrivenih (i javnih) opasnosti.

Uzeti stvar u svoje ruke. A što drugo? Poučen iskustvima stotinu ljudi, odlučio sam srediti svoj imunološki sistem. Već sam spomenuo u jednom postu ranije, koloidno srebro. Eto, da se pohvalim, proizveli smo ga i sada ga testiramo (na sebi, naravno). Neki veći rezultati mogu se očekivati za cca. mjesec dana, i bit ćete pravovremeno izvješteni. Baš sam danas naletio i na taj „Zapper“, koji radi na principu orgona, i za moj naćin razmišljanja, ima logike (za većinu fizičara, vjerojatno nema, but i don't give a damn). Dogovorio sam se sam sa sobom da ću uložiti tih 130 $, pa kud puklo da puklo. No, najstrašnije od svega, je to da većina nas uopće nije svjesna da u nama živi pregršt podstanara koji ne plaćaju stanarinu. Paraziti. Premalo se o njima zna, premalo se njima bavi. Zašto? Zato, jer „moderna“ medicina pojma nema kako bi ih se riješili. A ono na ćemu ne možeš zaraditi, nećeš ni promovirati. Jasno ko dan. Evo jedne web stranice, firme koja proizvodi Colonix, sredstvo za borbu protiv unutarnjih neprijatelja. Stavit ću i link na galeriju, te molim one slabijeg želuca da mi vjeruju na riječ, OOOODVRAAAATNOOOOO!!!! Ako to stvarno živi u nama, vrijeme je da ih se riješimo…nema đabe stanovanja. Blah!

WAKE UP!!!

Ovo sam natrkeljao 30.05.2006. u 23:14 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (1) - Ispljuni na papir - #





O temi IT'S TIME TO TAKE A STAND! izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog