Objavljeno: četvrtak, 16.03.2006. ljeta Gospodnjeg

PIONIRI MALENI....



Danas se od jutra, ničim izazvanim, osjećam super. Uz to, sjetim se još da je sutra petak i odmah svijet izgleda još malo više ružičasto. I ne samo to, dobio sam svečano obećanje svoga dragog šefa da ću u ponedjeljak dobiti ispomoć na poslu, budući dolazi još 8 ljudi na naš odjel (pa ću dobiti jednu od tih žrtvi). Uglavnom, danas je sve 5.

A sad, da se malo pohvalim. Frend s posla mi je snimio jednu kompilaciju na CD koja me oduševila. Što je gore? 15-ak Titovih govora, nešto borbenih pjesama iz tog doba i naravno, nezaobilazan hit „Računajte na nas“. Odmah mi je prošlo kroz glavu da smo ovu godinu zaboravili ići u maškare, tako da namjeravam sutra organizirati jedan TTP (Tulum Titovih Pionira). Nabavio sam naramak kapa i marama, a na ekipi je jedino da na sebi imaju – bijelu košulju. Brijem da će biti OK zeka. Bit će i nekih foto i video zapisa, pa nećete biti uskraćeni za još jednu debilanu. :)

Ovo sam natrkeljao 16.03.2006. u 19:09 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi PIONIRI MALENI.... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog