Objavljeno: nedjelja, 12.03.2006. ljeta Gospodnjeg

ISTOK JE ZAKON



Nedjelja…dan odmora…barem tako kažu. Taman sam otvorio svoje male okice oko 13:00, nabio cvikse, upalio telku, a oko mene već radne akcije. Već čujem kak rondaju s peglom, muzika trešti i bivam otkriven kako palim komp. Ajde sad ovo, ajde sad ono…blah! Krajnje je vrijeme da se obogatim, nabavim 2-3 kućne pomoćnice tajlandskog podrijetla i jednog latino macho vrtlara (da ženski dio sustanara ne bi mislio kako sam sebičan). Kad smo već kod istočnjaka, baš mi se jede kineska klopa…moral bum se zaletit do Zagrebačke, tam ima kineski restoran koji za cash daje 50% popusta…ono…ubiješ se za 40-50 kuna da nemreš dihat. :)

Ovo sam natrkeljao 12.03.2006. u 13:29 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi ISTOK JE ZAKON izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog