Objavljeno: petak, 03.02.2006. ljeta Gospodnjeg

BAŠ SAM MALO RAZMIŠLJAL...



...i kopal po netu, upijajuči znanje za svoje buduće zanimanje - pastiru ovaca - i naletio na Psalm 23:

THE LORD IS MY SHEPHERD

The Lord is my shepherd,
I shall not want;
He makes me lie down in green pastures.
He leads me beside still waters;
He restores my soul.
He leads me in paths of righteousness
for His name's sake.

Even though I walk through the valley
of the shadow of death,
I fear no evil;
for You are with me;
Your rod and Your staff, they comfort me.

Surely goodness and mercy shall follow me
all the days of my life;
and I shall dwell in the house of the
Lord forever.

Psalm 23





...brijem da sam pravilno izabrao...čudni su putevi Gospodnji...;)

APDEJT - prijevod za mog prijatelja theend-a:

Jahve je pastir moj: ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi i krijepi dušu moju.
Stazama pravim on me upravlja radi imena svojega.

Pa da mi je i dolinom smrti poći, zla se ne bojim,
jer si ti sa mnom.
Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni.

Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim.
Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva.
Dobrota i milost pratit će mene sve dane života moga.
U Jahvinu ću domu prebivati kroz dane mnoge.

Ovo sam natrkeljao 03.02.2006. u 20:35 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (5) - Ispljuni na papir - #





O temi BAŠ SAM MALO RAZMIŠLJAL... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog