Objavljeno: četvrtak, 02.02.2006. ljeta Gospodnjeg

RETRO...



Zaboravih vam reći koji sam film nedavno gledao na devedeju…Nakon dugo traganja naletio sam na film Branka Bauera, legendarnog „Boško Buhu“. Da se oni malo stariji prisjete, a mlađi možda da nauče, evo kratkog sadržaja: Priča je to o najmlađem heroju revolucije, pioniru i partizanu Bošku Buhi, rodom iz Virovitice. Djetinjstvo njegove generacije surovo je prekinuo rat, prisilivši njega i njegove vršnjake da prerano sazru. Ipak, u predahu bitaka i iscrpljujućih marševa, živnula bi opet klica nagona za igrom i nestašlucima, dječja radoznalost, titraji prve ljubavi. Boreći se rame uz rame sa odraslima, ta djeca su se borila i za ostatke svoga djetinjstva.
Ludilo...zadnji puta sam taj film gledao prije nekih 20-25 godina...flash tek takav. Pamtim to kao da je bilo danas, kada sam nedjeljom ujutro čekao da završi poljoprivredna emisija „Znanje imanje“ i počne propagandna emisija tadašnje JNA, emisija „Dozvolite da se obratimo“ u sklopu koje bi se puštao i neki ratni film. Malo je bilo zahebano, baš si morao pratiti cijelu emisiju, ak si htel uhvatiti početak filma, čije emitiranje nikada nije bilo fiksno vremenski određeno. Koje je to pranje mozga bilo...eto, čak i danas, nakon hrpu godina, brainwashing još djeluje...heh, jel' ima netko možda „Salaš u malom ritu“?

Ovo sam natrkeljao 02.02.2006. u 18:39 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (2) - Ispljuni na papir - #





O temi RETRO... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog