Objavljeno: ponedjeljak, 16.01.2006. ljeta Gospodnjeg

BESMRTNE FILMSKE REČENICE...





Vrati Perici uvo! - iz filma Davitelj protiv davitelja

Vračaj dedinu sliku da sa tobom ne bi probao vurunu! - Maratonci

Ajde lepo priznaj a Djura će ti oprostiti sto te je tukao! - Balkanski spijun

Tata šta mu je?
Sad mu nije ništa, ubio si ga ko zeca
- Maratonci

Šta ti je to na glavi?
Udario me babo daljinskim!
- Kuduz

Bako, donecemo ti sutra „koku” da probaš!!!
Bolje petla sine, za supu
- BAKA - iz filma RANE

Laki je malo nervozan - Maratonci

Koje dete? To je kreten! - Maratonci

Ja, otkako sam sam sebe ufatio u laži, vise nikome ne verujem! - Dom za vešanje

Jel prošla trojka? Kad prođe trojka Žesće mi pada koncentracija... -Munje

Za mnom, braćo tifusari, preko vode do slobode - Bitka na Neretvi

Ko je zapalio žito??? - Salaš u malom ritu

Ma znaš li ti da sam ja ovo zaradio dok si ti srao u gače i jeo pačija govna umesto dudinja - Ko to tamo peva

Il' si nindža il' mindža - Kako je propao RnR

Umro si u cvetu starosti, pred sam kraj svoga života - Maratonci


Ovo sam natrkeljao 16.01.2006. u 21:15 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (9) - Ispljuni na papir - #





O temi BESMRTNE FILMSKE REČENICE... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog