Objavljeno: četvrtak, 29.09.2005. ljeta Gospodnjeg

ZAKAJ SE NISAM JAVLJAL



Sorry ekipo, nisam se javljal neko vrijeme. Iskreno, bioritam mi se totalno izvrnul. Na GO-u sam išel u krpe oko cca. 04:00, a u nedjelju nisam uspio zaspati prije 04:00. Vrpoljil sam se u krevetu ko kurva u crkvi…straaaašno. Onak, svako malo pogledam na vuru i ustanovim da je prošlo pola sata, a ja još – BUDAN! E, sad. Ne bi to bil neki bad da je tak bilo samo u nedjelju…taj bioritam me još prati. Jedva čekam sutra, da se nakrmim kak bog zapoveda.

Glede postova. Nisam bio od neke koristi. Bio sam strgan od umora, pa nisam imao inspiracije za pisanje. No, u takvim trenucima, ono kaj volim radit, je prtljat po photoshopu, flashu, papiru etc. Tako da sam se malo igrao sa dizajnom svoga b(l)oga. Još fali par finesa, pa mogu na miru nastaviti trkeljati postove. Blah!

Ovo sam natrkeljao 29.09.2005. u 20:44 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (0) - Ispljuni na papir - #





O temi ZAKAJ SE NISAM JAVLJAL izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog