Objavljeno: utorak, 13.09.2005. ljeta Gospodnjeg

KAJ MI JE DANAS???



Eh...već sam 9. dan na godišnjem. Ulijenio sam se da su to strahi. Doduše, ne bi se ja bunio da ostanem ostatak života na godišnjem, jer jedan je moj mudri prijatelj jednom rekao; "Lijenost...lijenost je Božji dar...". Gledam ostale kak se trgaju na poslu, da bi bili primječeni, da bi bili prihvačeni, da bi možda dobili koju kintu više. Blah! To kaj buju svi odreda bolesni ko paščad, to kaj možda neće ni dočekati penziju, to kaj im obitelji pate, jer ih nema po cijele dane, to nikome niš. No dobro, trebaju se kupovati novi auti, novi televizor (znate, onaj tam tanki, molim vas...oh...pa samo 18 000 kn?), novi kompjutori, skijanja, ljetovanja, večerice na viđenim mjestima, i blah, blah, blah... Onda na kraju balade (tj. mjeseca), eto njih k meni; "Čuj, bi mi mogel posudit 500 kn do plaće?"...Ma nabijem vas...dajte se malo financijski naobrazujte, ima dosta knjiga o tome, evo recimo, počnite sa Robertom Kyiosakijem...aj vozdra...idem anva dok se pljusak ne spusti...blah!

I tako, prođe i 9. dan...12 to go...



APDEJT...šort-tajm-memori mejlfankšn

Zaboravih napomenuti da sam odlučio ovaj GO: ne brijati se, ne šišati se i ne dosađivati se. Budući sam na GO krenuo već dosta neuredan (trebala je pasti neka frizura, no čovjek nikako uhvatit vremena), trenutačno stanje je otprilike sljedeće (vidi sliku dolje)...nastavak slijedi...



Ovo sam natrkeljao 13.09.2005. u 19:41 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (2) - Ispljuni na papir - #





O temi KAJ MI JE DANAS??? izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog