website metrics

nabrzaka

nedjelja, 27.03.2011.

112. post. Prva od dvadeset

Današnja Velika nagrada Australije nije bila samo prva utrka 2011. sezone nego je prva i po nekim drugim kriterijima. Za početak, otkad gledam Formulu 1 ovo je prva utrka koju nije prenosila Hrvatska televizija što je izazvalo totalnu pomutnju među hrvatskim fanovima sporta i potaklo razno razne kreativne načine gledanja utrke. U balkanskom stilu :-) Tako sam i ja provela prilično vrijeme smišljajući šta i kako, a ovako šeprtljava i tehnološki neupućena pravo je čudo da sam na kraju pronašla način. Naravno, ne i za trening, to je ipak završilo neuspješno :-) Ali jutros sam utrku gledala na live prijenosu britanskog BBC-ja na internetu. I umjesto Novakove pospanosti i Blažičkovih predinfarktnih urlika, iznenađujuće uživala u komentarima Martina Brundlea i nezaboravljenog Davida Coultharda koji se pokazao boljim i zanimljivijim televizijskim komentatorom nego što je bio F1 vozač. Tko bi znao da bolid tijekom jedne utrke potroši više od četiri kilograma gume? DC zna.
Drugi novitet ove utrke je što obilježava prvi put da sezonu počinjem bez svog vozačkog favorita. Naravno, neki su mi vozači draži, a neki manje dragi, ali nema onog jednog za kojeg navijam i čiju poziciju u poretku pratim s posebnim zanimanjem. Za mene potpuno novo i neobično iskustvo. I vjerujem da nijedan neće liti suze što ne navijam baš za njega, ali kvragu, šta im je svima? Kao da ih je sve neki vrag obuzeo i svi su se na ovaj ili onaj način kompromitirali (u mojim očima, naravno, ali dovoljno!). Ili su zaboravili voziti pa samo čekam trenutak kad će odletjeti iz ekipe (Felipe Massa, wake up!), ili su počeli koristiti teške droge (Mark Webber, nema drugog objašnjenja za Abu Dhabi), ili su arogantni lajavci (Lewis Hamilton: "Red Bull are not a manufacturer, they are a drinks company. It's a drinks company versus McLaren/Ferrari history. I don't know what their plan is. Our team is building to become a bigger manufacturer, like Ferrari, and I can only see our team being there for a ridiculous amount of time. It is a pure-bred racing team."), ili su mi godinama bili beskrajno dragi, a onda su to u 30 sekundi bacili u vjetar ("Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?"), ili su jednostavno Michael Schumacher. Button je izvan staze drag, profesionalan i iskren i još uvijek mislim da je dolazak u McLaren bio hrabra odluka koju od njega nisam očekivala ni u najluđim snovima, ali ipak nije F1 vozač po mom guštu, Kubica je u bolnici, Petrov je gorostas, a svjetski prvak koji je novu sezonu danas otvorio pobjedom tek mi treba dokazati da je sva ona prošlogodišnja gomila nepromišljenosti i prenagljenosti na stazi bila slučajna i da naznake bahatosti izvan staze nisu uzele maha.
I još jedna stvar po kojoj ću pamtiti ovu sezonu i što je čini drukčijom od prethodnih... Godine neumoljivo prolaze pa sam prvi put godištem bliže F1 veteranima nego ovim jedva punoljetnim mladcima. Lani sam se zatekla kako navijam za Webbera između ostalog i zato što je Mark iz starije garde vozača i prilike za naslov prvaka su mu odbrojane. A onda sam shvatila da je taj "starac" Webber samo nekoliko godina stariji od mene i definitivno mi je bliži od svog 23-godišnjeg momčadskog kolege. Sebastian je drag, ali ja ne igram kompjuterske igrice i ne palim se na Kylie Minogue. Još jedna stavka surove stvarnosti na koju se polako treba privikavati :-)

- 22:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...