website metrics

nabrzaka

utorak, 29.09.2009.

97. post. Cirkus

Farsa od suđenja za crashgate je okončana: Renault je dobio uvjetnu kaznu od dvije godine (čitaj, nije kažnjen), Flavio je nagrađen doživotnim izgonom iz Formule 1, zabranom menadžerskih ugovora s F1 vozačima i zabranom pristupa ili sudjelovanja u svim zbivanjima u nadležnosti FIA-e, Pat Symonds je dobio istu ali petogodišnju kaznu, a Nelson Piquet mlađi nije kažnjen zbog imuniteta koji mu je FIA dala u zamjenu za svjedočenje protiv Briatorea i Symondsa (premda nije objašnjeno tko je točno došao na ideju namještanja utrke, Symonds tvrdi da je ideja bila Piquetova, a Piquet da mu je Briatore dva sata prije utrke rekao što treba učiniti). Navodno je presudilo svjedočenje takozvanog Svjedoka X, neimenovanog zaposlenika Renaulta, koji je za plan s Nelsonovom nesrećom znao ali u njemu nije sudjelovao. O kazni se prošli tjedan puno raspravljalo, a prevladava stav da je ekipa potpuno pošteđena, vjerojatno da Renault ne bi otišao iz Formule 1 i da ljudi ne bi ostali bez posla. Ili jer je FIA jednostavno htjela samo Flavijevu glavu i za ostale ih nije bilo briga. McLaren je prije dvije godine za spygate kažnjen sa 100 milijuna dolara, a riječ je o, oko toga se svi slažu, manjem prijestupu od Renaultova. Ali McLaren nije ponizno priznao krivnju FIA-inim sucima i Ron Dennis nije ponizno poljubio cipelice Maxa Mosleya pa su popušili svjetsku kaznu. Čini se da je FIA-in jedini kriterij u kažnjavanju prijestupa to koliko se netko iskreno pokajao za svoje grijehe pa ne znam igra li se krovna automobilistička organizacija katoličke crkve ili je jednostavno nije briga što joj se svi izrugujemo i iščuđavamo njezinim postupcima. Kako bilo, Flavio je out. Alonso mu je posvetio treće mjesto u Singapuru i rekao da je velikim dijelom zaslužan za uspjehe ekipe posljednjih godina. Renault se nekoliko dana nakon suđenja već vratio na mjesto zločina, u Singapuru se vozila druga noćna utrka i ponovno je bila pravi spektakl. Staza stvarno izgleda super, sve je toliko posebno i drukčije da ostavlja bez daha, a posebno su dojmljivi bolidi koji bljeskaju pod singapurskim reflektorima i izgledaju ljepše nego na ijednoj drugoj stazi. Za malo humora i razvedravanje tmurnih lica pobrinuo se Roman Grožnjan već u petak kad je izletio u zavoju hm hm broj 17, na istom mjestu kao i Nelsinho lani. Čak su se i na Renaultovu pitwallu smijali. U nedjelju su trećim mjestom i najboljim ovogodišnjim rezultatom malo zavili rane, a što će s francuskom momčadi biti dalje, nitko ne želi predviđati. Alonso je u Signapuru izjavio da je odluku o tome gdje će voziti iduće godine definitivno donio, ali da je još neće otkriti. Nagađa se da će Ferrari vijest objaviti ovog vikenda u Suzuki, Fernando je navodno potpisao petogodišnji ugovor, na njegovo mjesto u Renaultu dolazi Robert Kubica, a Kimi se vraća u McLaren. Naizgled čudan razvoj događaja, ali zapravo prilično logičan. Kimi se uvijek dobro uklapao u britansku momčad, njihova sterilnost, robotizam i hladnoća savršeno mu odgovaraju. U Ferrari je navodno otišao iz dva razloga - zbog nepouzdanosti McLarenovih bolida zbog koje je non stop odustajao iz utrka i izgubio dva potencijalna naslova prvaka (2003. i 2005.) te zbog petljanja Rona Dennisa u njegov stil života - a sad su oba ta problema riješena. McLaren je uklonio probleme s pouzdanošću, a početkom sezone uklonjen je i Ron Dennis. Čitala sam da njihovi mehaničari i inženjeri i dan danas obožavaju Kimija, kažu da je raditi s njim pravi san - Kimi uvijek odvozi isto, radi potpuno identične stvari i ako nešto ne valja na bolidu, on će im objasniti što je osjetio u vožnji, oni će to popraviti, Kimi će ponovno sjesti u kokpit, odvoziti nove krugove i točno će se utvrditi promjena. Kao da bolid ne vozi čovjek, po prirodi nekonzistentan i hirovit, nego robot. Idealno. I možda zato ovaj povratak nije toliko čudan. Kako će se slagati s Lewisom i statusom koji Britanac uživa u svojoj momčadi, e to je već drugo pitanje. Kao i moguće partnerstvo Alonsa i Masse u Ferrariju. Vidjet ćemo. No prije toga ćemo vidjeti završetak ovogodišnje borbe za naslov. Igra je spala na dva imena, Button i Barrichello. Button ne smije biti presiguran u svoju prednost, a na to ga je podsjetio i prvak na odlasku, Lewis Hamilton izjavom "Let's not forget, I was leading by 17 points with two races to go and I lost it". Opako. Slijedi Suzuka!

p.s. Odustajanje Nicka Heidfelda u Singapuru, nakon što ga je ni krivog ni dužnog pokupio Adrian Sutil, značilo je prvu nezavršenu utrku za Heidfelda od Indianapolisa 2007., dakle prvo odustajanje u 41 utrci. Nevjerojatno. Na novinarsko pitanje misli li da bi se Sutila trebalo nekako kazniti, Quick Nick je odgovorio "Maybe we try to find a brain for him"! :-)

- 19:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.09.2009.

96. post. Adios Flavio

Odakle uopće početi s cijelim ovim crashgateom, nelsinhogateom ili kako ga već sve nazivaju? Možda je najbolje od početka. Kad su nakon prošlogodišnje VN Singapura neki blogeri i forumaši tvrdili da se Nelson Piquet junior u 14. krugu namjerno zabio u zid i izazvao izlazak safety cara kako bi Fernando Alonso, koji je u boksu bio u 12. krugu utrke, došao u vodstvo i naposljetku pobijedio, apsolutno nisam vjerovala u to. Činilo mi se nemogućim, ali kako to već u životu biva - gotovo ništa nije nemoguće. Nakon što je Renault jučer izdao prioćenje u kojem kaže da su dva čelna čovjeka njihove F1 ekipe - Flavio Briatore i Pat Symonds - napustila momčad i da se ekipa neće braniti od optužbi na zakazanom zasijedanju automobilističkog vijeća, čini se da su Francuzi implicitno priznali krivnju. Saslušanje se održava tek u ponedjeljak, ali odlaskom dvojice glavnih osumnjičenika iz momčadi vjerojatnije je da Renault kupuje milost FIA-inih sudaca nego da je Piqutova priča o zbivanjima u Singapuru izmišljotina. Ali kako je nekome moglo pasti napamet tražiti od svojeg vozača da se namjerno zabije u zid, riskira svoj život i moguće ozljede te moguće ozljeđivanje nekog od sudaca ili gledatelja, pogotovo na uličnoj utrci gdje publika stoji vrlo blizu staze i bilo kakav komadić bolida može odletjeti u nekoga, a neki od ostalih bolida može se zabiti u vozača koji je prvi izletio!? Tragičnih scenarija je bezbroj, ali čini se da Symonds i Briatore o nijednom od njih nisu razmišljali na vrijeme. Ako postoji osoba u F1 paddocku za koju bih prvu rekla da može doći na takvu suludu ideju onda je to definitivno Flavio, bez razmišljanja. Flavio je vjerojatno smislio, a Symonds razradio ideju jer sumnjam da je Briatore toliko upućen u strategiju utrka. Ali ako postoji vozač kojem bi tu zadaću povjerila onda je Nelsinho zadnji od svih koji bi došli u obzir. Svi sudionici ove afere imali su više sreće nego pameti, pravo je čudo da se Nelsinho nije ubio u tom sudaru i najnevjerojatnije od svega je da mu je potez iz Singapura bio vjerojatno najbolje odrađeni posao u Formuli 1. Ne mogu razumjeti ni da Briatore i Symonds nisu pomislili da će se Piquet izbrbljati, pa lik je takav balavac i šonjo koji je otkad je došao u Formulu 1 stalno nešto kukao i žalio se vukući taticu za rukav kad bi osjetio malo ugroženim. I oni su baš s njim išli spletkariti? Vjerojatno su pretpostavljali da nitko neće posumnjati u njihov plan jer je Nelsinho ionako svaku drugu utrku završavao u ogradi ili šljunku. I što sad? Briatore i Symonds su dobrovoljno otišli iz ekipe ili dobili otkaz, ne zna se točno. U Renaultovoj izjavi piše "they have left the team" bez detaljnih objašnjenja. Ali jasno je da je njihov odlazak, ako su stvarno krivi, bio jedina opcija. Pretpostavlja se da će im FIA u ponedjeljak odrediti nekakvu kaznu jer bi bilo suludo da ih se optuži za varanje i namještanje rezultata, da odu iz ekipe i da se onda, naprimjer, dogodine vrate s nekom drugom momčadi. FIA to sigurno neće dopustiti, a pogotovo Max Mosley koji je konačno, par mjeseci prije odlaska u mirovinu, dočekao priliku da se riješi starog trna u peti - Flavija. Što se Renaulta tiče, moguće je potpuno izbacivanje iz natjecanja ili ogromna novčana kazna koja bi ih natjerala na povlačenje, ali upućeniji akteri pretpostavljaju da će odlazak dvojice glavnih krivaca i činjenica da u Renaultovu F1 timu ima više od 600 zaposlenih (koji bi ukidanjem ekipe ostali bez posla) smekšati suce i spasiti ekipu od propasti. Kako će na njihovu sudbinu utjecati odlazak glavnog sponzora ING i možebitni odlazak Fernanda Alonsa, preostaje za vidjeti.
Jučer i danas oglasila se hrpa likova iz svijeta Formule 1 hraneći novinarsku znatiželju svojim komentarima i zapažanjima. Uglavnom su svi šokirani i iznenađeni, Bernieju je žao prijatelja Flavija, a mnogo je i onih koji ovaj skandal proglašavaju najvećim u povijesti sporta i aferom koja bi mogla ugroziti budućnost Formule 1. Iskreno, sumnjam. Da, stvar je grozna, neviđena i nečuvena, ali sumnjam da će ikako utjecati na opstanak Formule 1. Zapravo, prije mislim da će je učiniti još popularnijom jer je Formula 1 uvijek živjela od kontroverzi i hranila se njima. Ali već za nekoliko tjedana i Briatore i oba nepodnošljiva Piqueta i cijeli skandal bit će stvar prošlosti, kao i toliko toga prije njih. Jackie Stewart rekao je "there is something fundamentally rotten and wrong at the heart of Formula One. There is no respect or trust for the individuals, or the institutions that are meant to regulate and govern the sport." I to je veliki problem! Upravljačko tijelo sporta koje nitko ne poštuje jer djeluje nedosljedno, selektivno i često nepravedno. Kako poštovati organizaciju koja je dopustila da tjedan dana prije saslušanja osumnjičenih pred njezinim vijećem svi transkripti dosadašnjih izjava aktera iscure u javnost? Ne samo da su u medijima objavljene izjave Nelsona Piqueta iz službenog izvješća FIA-i, nego smo prije dva dana mogli pročitati i transkript razgovora Renaultovih šefova i inženjera iz velikog dijela sporne utrke u Singapuru. Iz FIA-e kažu da ne znaju kako su ti službeni dokumenti procurili u javnost i to je prava katastrofa. Neozbiljnost i hirovitost FIA-e možda je i najveći problem današnje Formule 1; kad bi sport imao čvrstu, dosljednu i nepodmitljivu upravu onda bi šarlatani poput masnog Flavija već davnih dana dovedeni u red. Ali onda se ne bi imali kome smijati. I ne bi čuli Nelsinhov biser u transkriptu utrke kad je, nakon zabijanja u zid, preko radija poručio ekipi "Sorry guys. I had a little outing." Kakav krembil.

- 19:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.09.2009.

95. post. Jutro poslije Monze

Gledatelji su pokupili prnje i otišli, šljakeri F1 ekipa pakiraju stvari u kamione i također odlaze, vozači i glavešine vjerojatno su još sinoć zbrisali, novinari su većinu članaka, analize gubitnika i dobitnika i komentare već napisali i objavili, a blogeri se također zavaljuju u svoje stolice i pišu nove postove. Monza je, kao i svake godine, bila za pamćenje, a s još četiri utrke do kraja prvenstva i oblačno/sivim vremenom s druge strane prozora, neminovnost prolaznosti neizbježna je tema. Ah, još jedno završeno ljeto, još jedna maglovita jesen, još jedna Monza i još jedna pobjeda Brawna. Kaže Rubens danas da kad bi njega i Schumachera zatvorili u kavez s tigrom, on bi se izvukao živ, a za Michaela nije siguran. Rubens je stvarno, i to u tako poodmakloj dobi za F1 vozača kao što je 37. godina, lud kao prvog dana. Zapravo, Rubens je vjerojatno s godinama postao luđi nego što je bio na početku karijere. S godinama neki obziri i bojažljivost definitivno popuste. I sa samo 14 bodova razlike četiri utrke prije kraja, pitanje svjetskog prvaka potpuno je otvoreno. Vjerujem da Button ipak neće izgubiti stečeno vodstvo, pogotovo ako se ovom utrkom oporavio od dvomjesečne krize. Inače, svaka čast Jensonu. Rijetko je vidjeti tako iskrenog vozača, i premda mi se čini da je takav već posljednjih nekoliko godina, ta je njegova vrlina tek ove sezone došla do punog izražaja jer se svojim dobrim rezultatima vratio pod reflektore medijske znatiželje. Kad su ga prije nekoliko tjedana pitali kako će se iščupati iz krize u koju je upao, Jenson je brutalno iskreno odgovorio da mora "sort his shit out". Nije krivio ni momčad, ni sudbu kletu nego samoga sebe. A jučer je na presici rekao da bi radije sjedio na Rubensovom mjestu nego bio drugi, ali da je njegov momčadski kolega ovog vikenda jednostavno obavio bolji posao. Iz Brawna najavljuju poštenu i otvorenu borbu za naslov, informacije će i dalje cirkulirati između dva tabora, inženjeri će surađivati, a tako će vjerojatno biti i s dvojicom vozača u pohodu na osvajanje prvenstva. Čeka nas zanimljiv rasplet, a za koga će većina gledatelja navijati, teško je reći. Za iskusnog i simpatičnog Rubinja koji je prešao nevjerojatan F1 put od Senninog miljenika, preko Schumijevog potrčka do konkurenta za naslov u svojoj možda posljednjoj sezoni u Formuli 1. Ili za Jensona koji se dobrano napatio s Hondom, ali svih tih godina na začelju grida nijednom nije rekao ni riječ protiv svoje ekipe i uvijek je ponavljao da će uspjeh doći i da će ga on dočekati upravo s tim ljudima. Mogao je stoput dignut ruke i poslat ih sve na jedno krasno mjesto, ali nije i sad je nadomak naslova. Tko god od njih dvojice pobijedio, najpoznatiji F1 ribič Ross Brawn opet je ostvario ulov godine.

- 10:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 08.09.2009.

94. post. Felipe

Prvi put nakon bizarne, ali i zamalo tragične nesreće na kvalifikacijama za VN Mađarske u srpnju, Felipe Massa ispričao je britanskom Guardianu svoje dojmove nesreće i zbivanja nakon nje. Evo najzanimljivijih dijelova: "O sreći morate razmišljati na različite načine. Nisam imao sreće jer me opruga udarila u glavu, ali imao sam i mnogo sreće. Svaki liječnik mi je to rekao. Da je opruga udarila jedan milimetar udesno, ostao bih bez oka. Da je udarila milimetar ulijevo, tko zna što bi bilo? Imao sam mnogo sreće. Najgore što mi se dogodilo je da ne mogu voziti, to je grozno. Žena me već deset puta pitala jesam li siguran da ne osjećam nikakvu zabrinutost ili sumnje oko povratka na stazu i rekao sam joj da ne nemam nikakvih dvojbi jer je to ono što volim raditi. Ako ne vozim, nisam ista osoba. Zato se doista nadam, i očekujem, da ništa u meni neće biti drukčije kad se vratim u bolid i ponovno počnem gurati samog sebe do maksimuma."
A kako je Felipeu izgledalo ono što se dogodilo u Mađarskoj? "Prvi put sam sve vidio kad sam došao kući, na televiziji kao i svi drugi. Ali bilo je nekih drugih nesreća koje su me više uznemirile. Imao sam veliku nesreću u Monaku 2002. i dvije u Barceloni zbog problema s ovjesom, ali ova nesreća iz Mađarske je poput nečeg što zapravo nisam ni vidio. Ponovno ću se utrkivati."
Felipe se prisjetio i Henryja Surteesa koji je poginuo na utrci Formule 2 samo šest dana prije Massine nesreće. "Jako me pogodila njegova smrt. Odmah nakon Henryjeve nesreće ispričao sam ženi što se dogodilo. Rekao sam joj da se trebamo brinuti oko takvih stvari jer nad njima nemamo kontrolu. To nije poput obične nesreće. I tjedan dana kasnije... isto se dogodilo meni. Ona se odmah sjetila što sam joj govorio." Detaljno je opisao i reakcije svoje obitelji, kako je prva stvar koju su učinili bila da su ugasili ton na televizoru jer nisu htjeli čuti dramatiziranje komentatora (dobar potez) i kako je svima zapravo bilo gore nego njemu jer se on ničeg i ne sjeća. Kad ga je opruga udarila, pao je u nesvijest i probudio se tri dana kasnije u bolnici, a kad su mu ispričali što se dogodilo, Felipe nije mogao vjerovati da ga je pogodio komad drugog bolida i skoro ga ubio. Očekuje ga još jedna operacija i onda počinje polako trenirati za povratak u F1 najavljen za iduću sezonu. A u borbi za naslov ovogodišnjeg prvaka navijat će za sunarodnjaka Rubinja. I još nešto, u studenom će prvi put postati tata a bebi, za koju već znaju da je dečko, dat će ime Felipe. Ne znam je li to neka brazilska fora (Nelson i Nelson junior) da se sinu daje očevo ime, ali ne sviđa mi se. Malo mi je čak i morbidno but whatever. I za kraj još malo Felipeove životne filozofije: "Sve u životu ima neko značenje. Ako se nešto loše dogodilo, to je zato što iz toga trebate nešto naučiti, napredovati. Život mi je znao biti vrlo težak - kad se samo sjetim gdje sam bio prije i što sam sve morao učiniti da bi stigao u ovu fazu profesionalne karijere, bilo je vrlo teško doći do ovoga. Bilo je mnogo utrka u raznim kategorijama kad sam znao da ako ne pobijedim neću moći voziti u idućoj utrci jer nisam imao novca. Dogodilo se mnogo toga što mi je pomoglo da postanem jači. Mislim da postoji razlog i za ovu nesreću. Trenutno ne znam koji, ali... "




- 15:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.09.2009.

93. post. U sedmom nebu

Prva Kimijeva pobjeda nakon više od godinu dana i četvrta na stazi Spa Francorchamps (a mogla je biti i peta da se lani nije zajapurio u predzadnjem krugu), ipak je ostala u sjeni drugog mjesta Giancarla Fisichelle. Ne samo da je Force India osvojila svoje prve F1 bodove nego se popela na postolje i od tog čuda još od nedjelje nitko ne može doći sebi. Kako je to moguće? Nemam pojma, ali dogodilo se.
Sljedeće što nas je zadesilo je medijski cirkus oko Fisicova odlaska u Ferrari. O Badoerovoj sirovoj brzini već sam pisala, novost je da se ni u Belgiji nije proslavio i ponovno je utrku završio na posljednjem mjestu. Ali u maniri pravog F1 vozača, koji je po definiciji optimističan do razine bljutavosti, Luca je izjavio da je skroz zadovoljan samim sobom i svojim perfomansama, sve je bolji, sve brži, ekipa je također sretna, a jedino što kvari taj ružičasti balon su mediji i njihov kriticizam. Sori, Luca, simpa si, ali ovo je stvarno bilo strašno. Bolje da se ne sramotiš u Italiji.
Danas je glasina o Fisichelli u Ferrariju potvrđena i priopćenjem Vijayja Mallye u kojem je šef Force Indije objasnio svoj velikodušni potez. Oslobodio je Fisichellu ugovora i pustio ga da ostatak sezone odradi u Ferrariju. "Životni san svakog talijanskog vozača je voziti za Ferrari i Giancarlo nije iznimka. Nitko ne bi smio stati na put tom snu. Osim toga, ovaj će mu dogovor osigurati dugoročnu budućnost s Ferrarijem i bilo bi pogrešno ugroziti to, pogotovo zato što je Giancarlo dao ključan doprinos Force Indiji." A onda je još velikodušnije dodao: "Ovaj je dogovor ostvaren u dobroj vjeri, za dobrobit Giancarla i cijelog sporta. Kompetitivni talijanski vozač za volanom Ferrarija u Monzi pozitivna je priča za Formulu 1, a to može samo pomoći podizanju ugleda našeg sporta u ovim teškim vremenima." Naravno da Mallya nije pustio Fisica zbog svoje velikodušnosti i dobrobiti sporta, sigurno je nešto dobio zauzvrat, a prije ili kasnije doznat ćemo što. Ovo ostalo su samo bljezgarije za medije da bi izgledao bolje. Zašto bi pustio vozača koji mu je upravo donio prve bodove otkad je postao vlasnik F1 ekipe? Ali neka, drago mi je, uvijek je lijepo svjedočiti ostvarenju nečijeg sna. Možda nisam najveći Fisichellin fan na svijetu, dapače - uvijek sam mislila da je u redu lik, ali pomalo bezvezan i dosadnjikav - ali lijepo je vidjeti ga sretnog, pogotovo sad na zalasku karijere. Međutim, zašto baš Giancarlo? Stefano Domenicali odgovara: "Izabrali smo Giancarla jer mislimo da može dati važan bodovni doprinos u završnoj fazi ove neizvjesne sezone. Osim toga, razmišljali smo koja bi mogla biti njegova uloga u momčadi u bližoj budućnosti, uzevši u obzir i iskustvo od ove godine, i bit će naš rezervni vozač za 2010." Ima nešto u toj ferarijevskoj sektaškoj filozofiji što mi, iz neobjašnjivog razloga, sjeda prilično loše. Nešto me u tom hinjenom zajedništvu iritira, izvana sve izgleda obiteljski, divno, krasno i ružičasto, a iza vrata se vjerojatno kolju i vrijeđaju poput masnog Flavija :) Osim toga, trebalo im je Fisichellino drugo mjesto iz Belgije da bi ga sad angažirali? Pa čovjek je u Formuli 1 već 13 godina i ništa iz tog razdoblja nije ih uspjelo uvjeriti? A Badoer je njihov testni vozač već deset godina i uvjerio ih je da mu daju i ove dvije utrke? Blah.

P.S. Ako je istina ono što ludi Piquet đunior tvrdi (da su mu lani u Singapuru naredili da se zabije u zid kako bi izašao safety car i Alonso pobijedio u utrci) onda je svijet stvarno otišao kvragu. Prvi koji je u toj priči - u koju uopće ne vjerujem, ali ja ionako u malo šta vjerujem - potpuno lud je Nelsinho koji je to stvarno i učinio! I godinu dana kasnije izblebetao. Ostali luđaci su svi iz Renaulta kojeg bi, ako se priča pokaže istinitom, trebalo izbaciti iz sporta. Ali i dalje ne vjerujem, nema šanse!

- 22:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se