Prva Kimijeva pobjeda nakon više od godinu dana i četvrta na stazi Spa Francorchamps (a mogla je biti i peta da se lani nije zajapurio u predzadnjem krugu), ipak je ostala u sjeni drugog mjesta Giancarla Fisichelle. Ne samo da je Force India osvojila svoje prve F1 bodove nego se popela na postolje i od tog čuda još od nedjelje nitko ne može doći sebi. Kako je to moguće? Nemam pojma, ali dogodilo se.
Sljedeće što nas je zadesilo je medijski cirkus oko Fisicova odlaska u Ferrari. O Badoerovoj sirovoj brzini već sam pisala, novost je da se ni u Belgiji nije proslavio i ponovno je utrku završio na posljednjem mjestu. Ali u maniri pravog F1 vozača, koji je po definiciji optimističan do razine bljutavosti, Luca je izjavio da je skroz zadovoljan samim sobom i svojim perfomansama, sve je bolji, sve brži, ekipa je također sretna, a jedino što kvari taj ružičasti balon su mediji i njihov kriticizam. Sori, Luca, simpa si, ali ovo je stvarno bilo strašno. Bolje da se ne sramotiš u Italiji.
Danas je glasina o Fisichelli u Ferrariju potvrđena i priopćenjem Vijayja Mallye u kojem je šef Force Indije objasnio svoj velikodušni potez. Oslobodio je Fisichellu ugovora i pustio ga da ostatak sezone odradi u Ferrariju. "Životni san svakog talijanskog vozača je voziti za Ferrari i Giancarlo nije iznimka. Nitko ne bi smio stati na put tom snu. Osim toga, ovaj će mu dogovor osigurati dugoročnu budućnost s Ferrarijem i bilo bi pogrešno ugroziti to, pogotovo zato što je Giancarlo dao ključan doprinos Force Indiji." A onda je još velikodušnije dodao: "Ovaj je dogovor ostvaren u dobroj vjeri, za dobrobit Giancarla i cijelog sporta. Kompetitivni talijanski vozač za volanom Ferrarija u Monzi pozitivna je priča za Formulu 1, a to može samo pomoći podizanju ugleda našeg sporta u ovim teškim vremenima." Naravno da Mallya nije pustio Fisica zbog svoje velikodušnosti i dobrobiti sporta, sigurno je nešto dobio zauzvrat, a prije ili kasnije doznat ćemo što. Ovo ostalo su samo bljezgarije za medije da bi izgledao bolje. Zašto bi pustio vozača koji mu je upravo donio prve bodove otkad je postao vlasnik F1 ekipe? Ali neka, drago mi je, uvijek je lijepo svjedočiti ostvarenju nečijeg sna. Možda nisam najveći Fisichellin fan na svijetu, dapače - uvijek sam mislila da je u redu lik, ali pomalo bezvezan i dosadnjikav - ali lijepo je vidjeti ga sretnog, pogotovo sad na zalasku karijere. Međutim, zašto baš Giancarlo? Stefano Domenicali odgovara: "Izabrali smo Giancarla jer mislimo da može dati važan bodovni doprinos u završnoj fazi ove neizvjesne sezone. Osim toga, razmišljali smo koja bi mogla biti njegova uloga u momčadi u bližoj budućnosti, uzevši u obzir i iskustvo od ove godine, i bit će naš rezervni vozač za 2010." Ima nešto u toj ferarijevskoj sektaškoj filozofiji što mi, iz neobjašnjivog razloga, sjeda prilično loše. Nešto me u tom hinjenom zajedništvu iritira, izvana sve izgleda obiteljski, divno, krasno i ružičasto, a iza vrata se vjerojatno kolju i vrijeđaju poput masnog Flavija :) Osim toga, trebalo im je Fisichellino drugo mjesto iz Belgije da bi ga sad angažirali? Pa čovjek je u Formuli 1 već 13 godina i ništa iz tog razdoblja nije ih uspjelo uvjeriti? A Badoer je njihov testni vozač već deset godina i uvjerio ih je da mu daju i ove dvije utrke? Blah.
P.S. Ako je istina ono što ludi Piquet đunior tvrdi (da su mu lani u Singapuru naredili da se zabije u zid kako bi izašao safety car i Alonso pobijedio u utrci) onda je svijet stvarno otišao kvragu. Prvi koji je u toj priči - u koju uopće ne vjerujem, ali ja ionako u malo šta vjerujem - potpuno lud je Nelsinho koji je to stvarno i učinio! I godinu dana kasnije izblebetao. Ostali luđaci su svi iz Renaulta kojeg bi, ako se priča pokaže istinitom, trebalo izbaciti iz sporta. Ali i dalje ne vjerujem, nema šanse!
|