website metrics

nabrzaka

utorak, 28.04.2009.

83. post. Pustinjska oluja

Znala sam! Točno sam znala! David Coulthard napustio je Formulu 1, ali u medijima je prisutan kao da je još uvijek aktivni vozač. Na sve što se zbiva, DC ima nešto za reći. Laprdavac :) Svakoj krpi zakrpa, svakoj teći poklopac. Bilo je neminovno.
Prije nekoliko dana izjavio je da vjeruje u oporavak Ferrarija, ali da će najveći napredak s bolidom ostvariti tek kad ekipu napusti Kimi Raikkonen i u nju dođe Fernando Alonso. Evo što je David točno rekao: „Raikkonen je moj bivši momčadski kolega i nikad mi nije pokazao da može predvoditi razvoj bolida. Naravno, on ima nevjerojatnu prirodnu brzinu, ali pretpostavljam da će se Ferrari dramatično poboljšati tek kad, i ako, u ekipu dođe Fernando Alonso.“ No čudesnije od ove Coultahardove izjave je činjenica da mu je Kimi odgovorio. Evo što: „Ne znam nijednog vozača koji razvija bolide. Mislim da je prilično smiješno čuti takav komentar od čovjeka koji zapravo nije nikad ništa ostvario. To nije moja stvar, kakav tip!“ Tko bi rekao da Kimi ima to u sebi? :)
Nakon Kimija, Coulthard je odlučio malo prokomentirati i vodećeg vozača prvenstva Jensona Buttona. Novinari kažu da je Buttonov ovogodišnji uspjeh (u usporedbi s prošlom sezonom kad je tijekom cijele godine skupio samo tri boda) ponovno otvorio debatu o tome osvaja li utrke vozač ili bolid. Stara priča. DC se javio za riječ i kaže da je omjer 80/20 u korist auta … „Činjenica je da je u Formuli 1 automobil odlučujući faktor. Stavite Lewisa Hamiltona u Force Indiju i oni i dalje ne bi osvojili utrku, premda bi im možda išlo malo bolje nego sad. Po mom mišljenju, Jenson je doista svjetska klasa, u rangu s veličinama poput Lewisa i Sebastiana Vettela. Istina, većinu dosadašnjeg tijeka sezone imao je najbolji bolid, ali ipak je u svakoj utrci bio bolji od svojeg momčadskog kolege.“ I za kraj vrlo zanimljivo … „U Formuli 1 je sve u tajmingu, u bolidu i izvan njega – morate biti u pravoj ekipi u pravo vrijeme. Ono što je važno kad se nađete u toj situaciji je dati rezultate. To je upravo ono što Jenson sad radi.“
Mudro zbori DC, a dok novinarska pera analiziraju i objašnjavaju, Jenson Button uživa u trećoj pobjedi ove sezone. Uspjeh u Bahreinu proglasio je svojom do sad najboljom pobjedom. Bilo je suho, bilo je uzbudljivo i bila je to pobjeda za koju se pošteno naradio (čak si je i dupe spržio zbog pregrijanog bolida!). Nek dečko uživa. Evo što je rekao o čarima pobjeđivanja: "Every race is exciting, and if you can stand on the top step afterwards, then it's exhilarating. But if I don't win a race, for example in Shanghai, I was happy to finish on the podium. But then when you've won a few races, the win is all that will do, and it's the same for all of us. We're all racing drivers, we all want to win the race."

P.S. Dva BMW-a na posljednja dva mjesta u Bahreinu? Iza Force Indije, iza Nelsinha Piqueta? ? Ich verstehe nicht.

- 18:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.04.2009.

82. post. Odletjet ću

Vlasnik ekipe Red Bull Dietrich Mateschitz jučer je izjavio da je njihov vozački par - Sebastian Vettel i Mark Webber – najbolji na ovogodišnjem F1 gridu, osim Ferrarijeva. Svatko svojeg konja hvali, naravno, pa Mateschitzova izjava ne čudi, ali zapravo je dosta zanimljiva. Webber je iskusni lisac, Australac koji je u Formulu 1 stigao 2002. i već u prvoj utrci sezone, na domaćoj VN Australije, petim mjestom donio Minardiju prve bodove nakon tri godine suše. Nakon dvije godine u Jaguaru i dvije u Williamsu stigao je u Red Bull. Ondje se malo zabavljao s, također visokim i tanašnim, Davidom Coulthardom, a 2009. je za momčadskog kolegu dobio mladca Vettela. Vettel je, vjerovali ili ne, 1987. godište što znači da će ove godine napuniti tek 22! Ali već ima šarm o kojem i mnogo stariji magarci mogu samo sanjati. Neki nikad ne nauče, a neki se rode s tim, takav je život. Mladi Nijemac vlasnik je nekoliko F1 rekorda: najmlađi vozač koji je vodio u F1 utrci, najmlađi vozač koji je osvojio bodove u utrci, najmlađi vozač koji je zasjeo na pole position, najmlađi pobjednik F1 utrke i – šećer za kraj – vozač koji je najbrže u karijeri zaradio kaznu… zbog prebrze vožnje u pitlaneu Vettel je već nakon 9 sekundi svoje F1 karijere zaradio kaznu od 1000 dolara. A 2007. je, predstavljajući Njemačku u paru s Michaelom Schumacherom, pobijedio na Race of Champions. Vettel je nevjerojatno ekspresivan lik, u engleskom jeziku opisali bi ga izrazom “wear his heart on his sleeve” ili “ nosi srce na rukavu”, nešto u stilu da potpuno otvoreno pokazuje i izražava emocije – kod “jačeg” spola rijetka i time dragocjenija osobina. Kad je u Japanu 2007. pod safety carom, vozeći se na trećem mjestu, opalio Webbera i obojicu izbacio iz utrke, kamere su ga uhvatile u boksu kako plače kao mala beba (Webber je nakon toga izjavio: “It’s kids isn’t it... kids with not enough experience – they do a good job and then they fuck it all up”). Kad je ove godine u Australiji lupio Kubicu, odmah je svojoj ekipi priznao da je njegova greška i da je “idiot”. Brutalno iskreno i na tome svaka čast. A kad je pobijedio u Kini, baš kao i prošle godine u Monzi, njegovoj sreći i urlikanju nije bilo kraja. Nadam se da će i u budućnosti zadržati to dječačko veselje i iskrenost osjećaja te da ga brutalnost života i sporta u kojem sudjeluje neće pretvoriti u cinika srca kamenoga.
Sve u svemu, Vettel i Webber zanimljiv su par. Evo što je točno rekao Mateschitz: „With Vettel and Webber, we have absolutely the strongest driver pairing in the field, besides Ferrari.“ Kimi i Massa su sigurno top, ali ove sezone ima još zanimljivih parova… možda Kubica i Heidfeld? Button i Barrichello? Možda i vozači Renaulta Fernando Alonso i Fernando Alonso? :-)

- 14:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.04.2009.

81. post. Tri čuda iz Kine

1. Sebastian Vettel i Red Bull
Najjednostavnije bi sad bilo samo kopirat i pejstat post koji sam napisala nakon Monze prošle godine sa svim pohvalama Sebastianu Vettelu jer je, u istom veličanstvenom stilu, takav uspjeh ponovio i danas u Kini. Kišna utrka, start s pole positiona i pobjeda bez ijeden jedine greške. Svaka čast. Drago mi je i zbog Webberova drugog mjesta, jer kako su to Blažičko i Novak bezbroj puta spomenuli, taj je čovjek imao toliko peha u karijeri da je pravo čudo što je još uvijek živ i vozi Formulu 1. Koliko smo ga samo puta vidjeli da s pozicije među osvajačima bodova parkira bolid u boks ili negdje pored staze? Svakako previše. Čestitke vozačkim zvijezdama Red Bulla, kao i cijeloj ekipi, složili su odličan bolid i obavili sjajan posao. Naš je komentatorski dvojac danas nekoliko puta spomenuo i glavnog dizajnera leteće ekipe, Adriena Neweya koji je, iz svega što sam o njemu pročitala, jedan prilično osebujan lik, ali ja ga se ipak uvijek sjetim iz onog razdoblja nakon Ayrtonove nesreće i suđenja u Italiji. Za one koji su premladi da bi se toga sjećali, Williamsov bolid kojeg je Ayrton vozio u Imoli 1994. bio je Neweyev dizajn i čitala sam da se čovjek kasnije godinama grizao i krivio zbog onoga što se dogodilo. Ali dobro, nije ni u redu da to spominjem baš danas kad je njegova ekipa ostvarila prvu, i to dvostruku, pobjedu. Newey je ipak pravi majstor i ponovno na pravu velikog uspjeha. A evo i prve izjave Christiana Hornera nakon utrke: "It's a breakthrough result for us. It's a long season ahead, and we can see that we're competitive with both drivers, so I think the sky's the limit." Sretno!
2. Flavio Briatore
Kakav lik! Flavio je nešto poput našeg Keruma, jednake sposobnosti izvaljivanja gluposti i jednako masne fizičke pojavnosti. Briatore je u Kini imao nekoliko bisera, a najbolja je izjava za Gazzetta dello Sport da u njegovoj ekipi voze svjetski prvaci (jel mislio na Piqeuta možda?), a da se sad za naslov bore dvojica od kojih je jedan zamalo otišao u mirovinu (Barrichello), a drugi je dobar momak, ali paracarro - talijanski izraz za nekog tko je spor kao stup uz cestu (Button). A onda se sjetio da će Brawn GP uskoro dobiti Hondin dio naknade za sudjelovanje u ovogodišnjem prvenstvu - oko 30 milijuna dolara - a budući da Brawn više nije Honda nego je u prvenstvo ušao kao potpuno nova ekipa, Briatore želi da tih 30 milijunčeka ostale ekipe podijele među sobom. Živa komplikacija, a s Flavijem nikad mira.



3. Ron Dennis
U sjeni ostalih vijesti iz Kine ostala je objava Rona Dennisa o potpunom napuštanju svih poslova vezanih uz Formulu 1, nakon dugih 40 godina rada u tom sportu. Njegov je odlazak odigran na nekako tajnovit i dosta ružan način koji, što god mislili o Dennisu, sigurno nije zaslužio. Novinari pišu da tim potezom zapravo pokušava spasiti McLaren od drastične kazne koju bi ekipa mogla zaraditi na saslušanju oko liegatea, a neki su objavili čak i da je odlazak posljedica loših odnosa s Hamiltonima, posebice sa starijim. Popularni Anthony Hamilton navodno ne ljubi pretjerano Dennisa, smatra ga arogantnim (ovo je za umrijet od smijeha) i razmišlja o premještanju svojeg sina u neku drugu ekipa. I tako je Dennis morao otići da bi Lewis ostao. To su sve neprovjerene informacije tako da neću previše suditi jer ne znam koliko u tome ima istine, ali malo sigurno ima jer je Lewis u razgovorima s novinarima u Kini na pitanja o Dennisu odgovarao vrlo hladno, ravnodušno i nezainteresirano kao da nije riječ o čovjeku koji ga je od njegove 13 godine pripremao za dolazak u Formulu 1. Po portalima se šapuće i da su McLarenovi mehaničari jako ljuti na Lewisa što je za laganje u Australiji okrivio Davea Ryana koji je zatim dobio otkaz, nakon 35 godina rada u momčadi, i što se počeo prijetiti da će ih napustiti dok oni ulažu ogroman trud u njegove uspjehe. Nešto od toga također se nazire u Lewisovim izjavama, npr kad je na pitanje da komentira neku izjavu Martina Whitmarscha rekao ""That's nothing to do with me. I'm here to race and I have to focus on doing my job. What the team decides is up to them. You should speak to them." Nikad prije od Hamića nisam čula takvo distanciranje od ekipe, nikad prije nije govorio "oni", ali čini se da je došlo i to vrijeme. Nešto se gadno događa u Wokingu. Možda je jedan od komentatora na F1 portalima zanimljivo predvidio ... This team will self destruct in: 5.... 4.... 3.... A u Ferrariju su vjerojatno već na korak do nule :)

- 12:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 15.04.2009.

80. post. Mare, jesi čula da su difuzori legalni? :)

Baš je lijepo čuti kako ljudi prate Formulu 1 i zanimaju ih stvari poput FIA-ina saslušanja u vezi legalnosti jednog dijela bolida trio rio ekipe Brawn GP, Toyota i Williams. Netko je zgodno primijetio da su te ekipe imale sreće što McLaren nije među njima jer inače ne bi doživjele FIA-inu potvrdu ispravnosti nego bi do sad vjerojatno već gulili kaznu u nekakvom zatvoru :) Uglavnom, difuzori su legalni i odobreni, Ross Brawn je zadovoljan, Jenson Button vjerojatno još više, a ostale ekipe kreću u juriš što prije postaviti sličnu napravicu i na svoje autiće. Iz Renaulta najavljuju da bi se već ovaj vikend, kad se vozi Velika nagrada Kine, mogli pojaviti s difuzorom na svojem stražnjem kraju. A iz Ferrarija su poručili da će „udvostručiti trud“ kako bi što prije sklepali difuzor, tj. riječima Stefana Domenicalija „Sad ćemo udvostručiti svoj trud kako bismo vratili momčad na najveći stupanj kompetitivnosti“. Čini li se to meni ili je Stefano retoriku učio kod Rona Dennisa? Ron je možda napustio mjesto šefa McLarena i ne viđamo ga više na pitwallu engleske ekipe, ali ronspeak i dalje živi!
I sad kad je novi bolid Brawn GP dobio konačnu potvrdu, zaboravljeni i podcjenjivani Jenson Button, nakon dvije odvožene utrke, vodeći je vozač u prvenstvu i svakako jedan od kandidata za naslov prvaka. A prije jedva mjesec dana sve je izgledalo potpuno drugačije. Honda je otišla iz Formule 1, Button je bio čovjek bez vozačkog mjesta i bez puno nade. I sam je izjavio da ga je odlazak Honde potpuno šokirao. Nastavio je s pripremama za sezonu kao što je to činio svake godine, ali kaže da je bio deprimiran i potišten. Ispričao je kako su ga ljudi, kad bi izašao van, zadirkivali kako sad i on traži posao i da nisu znali da postoji VIP red za nezaposlene. Mora da mu nije bilo lako. Baš je lijepo s vremena na vrijeme naletjeti i na neku sretnu pričicu i pokoji happy end. Steknete dojam kao da i za sve ostale ima nade…
I još… mali podsjetnik na Jensonov intervju za F1 Racing objavljen negdje sredinom prošle godine koji, kad se danas čita, postaje zaokružena i istinita priča.
- Faust je prodao dušu vragu u zamjenu za savršenu sreću. Koliko bi ti dao za naslov svjetskog prvaka?
Pa, nisam prodao dušu Flaviju i zato nisam vozio za Renault 2003. Potpuno sam se žrtvovao. Nije riječ o materijalnim stvarima, nego o svakoj sekundi moga vremena, baš svaki trenutak posvećen je utrkivanju. Ne razmišljam nužno o idealnoj putanji kroz prvi zavoj u Barceloni, nego o tome kako se poboljšati, kako biti bolji od svih u treningu, izgradnji ekipe, inženjeringu i učenju iz pogrešaka. U svemu pokušavam dati koliko god mogu. I dajem sve.
- O tebi govore kao o „svjetskom prvaku na čekanju“ koji samo čeka pravi bolid, ali sigurno bi svaki vozač na gridu rekao da može osvojiti naslov s pravim bolidom. Što te čini drukčijim?
Iskreno, mislim da većina ima pravo. Ono što me čini drukčijim jest da sam radio kao lud s ovom ekipom kako bih stigao ovako daleko i ovdje gdje smo danas. Dajte mi Ferrari i možda osvojim naslov prvaka, ali trenutačno ne marim za to, jer uspjeh želim ostvariti s ovom ekipom. To je nešto što mnogo ljudi u utrkivanju ne radi: nađu se u momčadi i odjednom misle „Vau, imam bolid koji može osvojiti naslov.“ Ali ja želim pomoći izgradnji naše momčadi u konkurenta za naslov. Uvijek postoji mogućnost da nećemo uspjeti, ali činim sve kako bih došao do toga da sve ovisi samo o meni. Naravno, svaki bi vozač volio uskočiti u najbolji bolid na gridu, ali sigurno je uzbudljivije pomoći pretvoriti bolid u osvajača utrka. Pobjeđivanje je sjajno, ali način na koji ćemo mi to ostvariti još je bolji.

- 22:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 10.04.2009.

79. post. Pinokio

Sir Jackie Stewart kaže da je ono što je Vettel učinio u Australiji (nastavio kružiti stazom nakon sudara s Kubicom u razvaljenom bolidu) sto puta gore od onoga što su učinili McLaren i Hamilton (nakon utrke lagali sucima o incidentu s Trullijem). Naravno, jedno s drugim nema nikakve veze, ali eto, Stewart očito nije odolio prokomentirati. Netko je najnoviju aferu britanske momčadi nazvao "liegate" pa smo nakon spygatea dobili novu zanimaciju. FIA-ino zasijedanje oko ovog slučaja je 29. travnja, a sportski direktor McLarena Dave Ryan za kojeg se smatra da je glavni krivac za aferu i čovjek koji je nagovorio Hamiltona da laže (dva puta - u nedjelju u Australiji neposredno nakon utrke i u četvrtak u Maleziji gdje su australski suci doletjeli na još jedno saslušavanje aktera slučaja) od prije nekoliko dana bivši je zaposlenik srebrnih strijela nakon 30-i-nešto-godišnjeg staža u ekipi. Čovjeku je uručen otkaz nekoliko sati nakon što je momčad dobila obavijest o saslušanju pred delegatima FIA-e što je vrlo zanimljiva slučajnost jer sad Ryan, kao bivši zaposlenik, ne mora prisustvovati saslušanju. Kakav kaos. Gori od utrke u monsunskoj Maleziji.
Nije lijepo lagati, svi to znaju. Stara narodna kaže "sve se vraća sve se plaća", i premda ne vjerujem da se uvijek vrati, vjerujem da je to vrlo ružna stvar. Mercedesov šef Norbert Haug kaže da je Lewisu od četvrtka (kad se saznalo da je lagao) do nedjelje (dan utrke u Maleziji) bilo jako teško i to je dokaz da je on vrlo poštena osoba. A zašto mu nije bilo teško od nedjelje do četvrtka dok još nitko nije znao za njegovu laž? Pa valjda upravo zato. Postalo mu je teško kad se sve saznalo. Velikog li poštenja. A to što je drugi vozač kažnjen zbog njegove laži, nije bio veliki problem. Do četvrtka uglavnom :) Posljednjih se dana čak počelo pričati da je Lewis toliko razočaran u svoju ekipu da razmišlja o odlasku iz McLarena, a možda čak i iz Formule 1. Da je prvi april još bih posumnjala da bi to mogla biti istina, ali ovako... nema šanse. U jednom intervjuu prije početka sezone Lewis je izjavio: "I love this sport. I love this job. It's so cool working for the best team in the world". Baš me zanima misli li to i dalje. Ali napravio je svjetsku glupost i prošlog se tjedna morao ispričavati svima živima i neživima. U izjavi za novinare u Maleziji rekao je da nije lažljivac, da je iskren i pošten, on je samo timski igrač i to je sve. I na kraju izjave: "This is the worst thing I've experienced in my life and that's why I'm here, because it's right for me as a human being and as a man to stand up here in front of you all and tell you exactly what went on and say how sorry I am." A ja sam mislila da je priznao što se dogodilo zato što su ga uhvatili u laži?? Premda mi je cijela ova priča koma i grozna, nije to ništa toliko strašno i neoprostivo. Ali problem s laganjem je što, kad vas jednom uhvate, nema više nazad. Kad jednom ljudi shvate da ste sposobni za to, nikad vas više neće gledati nevinim očima kao prije toga. Lewis je u svojoj dvije godine dugoj F1 karijeri izazvao puno kontroverzi i sudjelovao u nekoliko skandala, ali čini se da Pinokio tek od prošlog tjedna više nije junfer.

- 20:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 03.04.2009.

78. post. Upomoć, frajeri u FIA-i rade prekovremeno!

Jenson Button! Prvo je bio velika nada, pa su ga engleski mediji sasjekli do kraja optuživši ga da nije dovoljno posvećen sportskom životu, da je partijaner i ženskaroš... i Jenson se vrlo brzo doveo u red, prestao je izlaziti i počeo sumanuto trenirati, mnogi su tvrdili da je upravo on fizički najbolje pripremljen vozač, a vidjeli smo i da je tijekom prošle godine sudjelovao u nekoliko trijatlona i ostvario dosta dobre rezultate. Ali đabe mu sve to kad je sjedio za volanom smiješno loše Honde. Svi su ga otpisali kao vozača koji je donio nekoliko loših odluka, radi novca otišao u BAR i upropastio si karijeru. A onda je došao Lewis Hamilton i Buttona nitko više nije čak ni žalio nego ga nisu uopće spominjali. Kao da ga nema. Pa ga onda par mjeseci stvarno i nije bilo jer je Honda objavila odlazak iz Formule 1 i, dok Ross Brawn nije otkupio ekipu, Button je bio bivši F1 vozač. A onda se dogodilo čudo. Čudo kakvo svi ljudi u životu priželjkuju i čekaju, ali rijetkima se desi. To vam je nešto slično kao što naše mame svake subote popodne čekaju brojeve binga i uvijek se nadaju da će jednog dana izvući baš njihove. Ili onaj osjećaj kad otvarate poštanski sandučić, gmail ili kad zazvoni poruka na mobitelu. Ja sam, naprimjer, cijelo djetinjstvo provela čekajući poštara, uvijek s nekim čudnim osjećajem da će možda jednog dana donijeti nešto što će mi promijeniti život. E pa prošli je vikend Karmela Vukov Colić zajedno sa svim poštarima svijeta posjetila Jensona Buttona, donijela mu bolid sposoban za pobjede i konačan trijumf! Pobjedom u Australiji Button je ponovno zablistao. U ponedjeljak su mediji već iskopali sve o njegovoj muževnoj bradici, o curi koju je u Melbourneu držao za ruku i 15 minuta koje su njih dvoje proveli zaključani u garderobi odmah nakon utrke. Koga je uopće bilo briga za difuzore, KERS i nove gume?? Ali premotajmo četiri dana naprijed od premijerne utrke i velike dvostruke pobjede nove ekipe Brawn i privremeno zasjenjeni Hamić opet je pod svjetlima reflektora. Naime, u duhu recesijskog straha za posao, dečki iz FIA-e natprosječno su angažirani i nisu imali mira pa su, kao što već rekoh, četiri dana nakon utrke odlučili ponovno preispitati kaznu koju su dodijelili Trulliju i Hamićevo treće mjesto. Pa su ih jučer u Maleziji obojicu pozvali na red i nakon obavljenog razgovora odlučili ukinuti Trullijevu kaznu i diskvalificirati Lewisa jer je (zajedno sa svojom ekipom) australskim sucima u nedjelju, sat vremena nakon utrke, kad su ga pitali da objasni što se dogodilo s Trullijem, dao - citiram kako su to sročili - "deliberately misleading evidence" što bi u prijevodu značilo "namjerno dao dokaze koji su ih naveli na pogrešan put" ili nešto slično. O čemu se sad radi?? FIA je na pomalo uvijen način Hamiltona i njegovu ekipu nazvala lašcima. Bez da su priložili konkretan dokaz. Ukratko: Trulli je bio treći pa je za vrijeme safety cara nakratko izletio i Hamilton je došao na treće mjesto. To je potpuno legitimno i smije se prestizati za vrijeme sigurnosnog automobila ako bolid ispred iznenada uspori ili izleti sa staze. Dakle, do tu su stvari jasne. Ali što se desilo dalje... U McLarenu nisu vidjeli što se dogodilo, Lewis im je rekao da je Trulli izletio i da ga je prešao. Ovi su mu onda javili da mu za svaki slučaj vrati poziciju što je Lewis odbio, i dok su se oni tako prepucavali i raspravljali preko radija, Trulli je prestigao Lewisa i vratio se na treće mjesto. Nakon utrke je Talijan izjavio da je Hamilton iznenada usporio i otišao na desnu stranu umjesto na lijevu, Jarno je mislio da Lewis ima nekih problema i prešao ga. Ali Hamilton je odmah nakon utrke sucima rekao da nije usporio i namjerno pustio Trullija i Talijan je zaradio kaznu od 25 sekundi zbog nedozvoljenog prestizanja pod safety carom. Šef McLarena Martin Whitmarsh danas je rekao da Lewis nije usporio i da telemetrija to dokazuje, vrijeme kruga u kojem ga je prešao Trulli isto je kao i vrijeme Lewisovog sljedećeg kruga. Dakle, jesu li iz McLarena javili Lewisu da vrati Trulliju njegovu poziciju ili nisu? Njihova radijska komunikacija koju je FIA jučer preslušala dokazuje da jesu, ali sad je pitanje je li on to učinio ili nije. Trulli kaže da je, da je Lewis usporio, Hamilton i McLaren kažu da nije. Možda je problem u meni, možda sam ja skrenula zujo, možda sam se zaljubila pa mi se pomutio razum cerek ili jednostavno starim cry, ali ja, čitatelji dragi, ovo ništa ne razumijem! Prvo je Lewis prestigao Trullija, ali onda su mu javili da ga mora pustit natrag pa ga je pustio ili ga nije pustio, a Trulli je mislio da on ima problema pa ga je prešao pa ga je htio pustit al su mu rekli da ne treba??!! A kad se samo sjetim da sam u gimnaziji imala 5 iz logike i da je profesor bio oduševljen mojom sposobnošću izvlačenja konkluzije iz dvije premise :(

- 00:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...