website metrics

nabrzaka

petak, 31.10.2008.

62. post. "I know that it is impossible to win always. I just hope that defeat doesn't come this weekend."

Dva kandidata za naslov prvaka i dvije prave holivudske priče! Ne viđa se takvo što baš često, pa ni u Formuli 1. Lewis Hamilton odrastao je u malom engleskom gradiću Stevenageu, a legenda kaže da je tatek Anthony radio čak tri posla odjednom kako bi financirao vozačku karijeru svog starijeg sina. Lewis je imao 13 godina kad je na nekoj utrci povukao Rona Dennisa za rukav i rekao mu "Ja bih htio voziti jednog dana za McLaren", Ron ga je uzeo pod svoje skute i u nedjelju će taj momčić možda (vjerojatno) postati najmlađi svjetski prvak u povijesti Formule 1 i, naravno, prvi crnac svjetski prvak. No ni priča Felipea Masse ne zaostaje za Lewisovom. Mali Brazilac, baš kao i na stazi, ima holivudskog asa iz rukava i dramaturški dragulj za pravi "od trnja do zvijezda" filmski scenarij. O čemu je točno riječ ispričao je sam pizza boy Felipe: "Moj bivši menadžer imao je nekoliko restorana u Sao Paulu i poznavao je ljude iz Benettona (F1 momčadi, opaska prevoditeljice). Pitao sam ga da mi nabavi ulaznicu za stazu i rekao mi je 'Imaš ulaznicu do subote ali moraš dostaviti hranu momčadi.' Tako sam otišao na stazu, dostavio ekipi hranu i dobio ulaznicu. Bilo mi je 17 godina. Kuhar u ekipi Benetton tad je bio Felice Guerini (koji je danas kuhar u Ferrrariju, opaska prevoditeljice) i sjećam se da sam mu rekao 'Možda ćemo se vidjeti u F1', a on je pogledao u mene, dostavljača hrane, i rekao 'Okej okej'. Nekoliko godina kasnije pitao sam ga sjeća li me se i rekao je ne. Objasnio sam mu kako smo se upoznali i otad smo dobri prijatelji. I sad obojica radimo za Ferrari."
Jedna od ove dvije filmske priče u nedjelju će dobiti pravi holivudski završetak. No koja? Hamiltonovih sedam bodova više od Masse uoči posljednje utrke daju mu očekivanu prednost i kladionice sigurno tipuju na njega. No, tisuće Brazilaca na Interlagosu i milijuni pred tv ekranima nadaju se reprizi prošlogodišnje utrke i "karnevalu prije karnevala". U Formuli 1 skoro sve je moguće, nikad ne reci nikad i nikad ne budi potpuno siguran. A ja da mogu znati samo jednu stvar najviše bih voljela znati za koga će u nedjelju navijati jedan drugi Brazilac... onaj kojeg više nema među nama, ali koji možda od nekud gleda, zadovoljno se smije i drago mu je zbog ova dva momčića jer svaki od njih u sebi ima nešto njegovo. Nama koji smo ga voljeli, bez obzira koliko ta ljubav bila neosobna i posredovana medijima, sve što podsjeća na njega je neprocjenjivo, a svaki dolazak oktanskog cirkusa u njegov rodni grad poseban doživljaj. Ljubav ne prestaje nečijim odlaskom i, uostalom, nitko još nije otišao tamo gdje nećemo jednog dana svi poći i onda se, da budem patetična do kraja, ponovno ili prvi put sresti. Uživajte u nedjelju u Brazilu. It's showtime!

- 23:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...