website metrics

nabrzaka

srijeda, 06.08.2008.

52. post. Finac s greškom

Nedjelja 13 sati, a ja lutam po Komiži tražeći kafić s televizijom na kojoj bi pogledala utrku. I nigdje televizije. Već sam htjela protestno napustiti otok kad smo (doduše već u 14:30) naletjeli na otvorenu terasu kafića s velikom plazmom na kojoj se vrtila utrka i par likova koji su sjedili i gledali. Kakvo olakšanje!! Onda sam jednog pitala šta smo propustili, a on me pogledao i u čudu pitao "Jel na ovome?" pokazujući na televiziju. Tip nije mogao vjerovati da ga pitam za utrku :)) A kad je Hamiltonu pukla guma, jedan lokalac koji je šetao pored terase upitao me "Jel to Hamiltonu pukla guma?", ja odgovorim da je, a on na to kaže "E dobro da je". Čini se da Lewis nije baš omiljen na Visu :))
Dok smo lutali Komižom u potrazi za televizijom svojem sam viškom supatniku, inače cijenjenom komentatoru ovog bloga, cijelo vrijeme objašnjavala zašto je Heikki Kovalainen totalni bezveznjak, a onda je Heikki (baš kao da McLaren ima špijune i po hrvatskim otocima koji su mu dojavili za moje tračanje) pobijedio u utrci. Bio je to mclarenovski "fantastic job", "first of many" i ulazak u svijet pobjednika. Čestitam Heikkiju i nadam se da je to prva od mnogih premda sumnjam jer i dalje mislim da je bezveznjak. Moje mišljenje o nekom vozaču je, naravno, subjektivno i uvijek temeljeno na kombinaciji onoga što je netko pokazao na stazi i onoga kakav je izvan nje. Kovalainen me u utrkama nije impresionirao, a što se tiče onoga izvan staze, on je savršeni materijal za svoju ekipu i uopće me ne čudi da su mu, i prije prve pobjede, produžili ugovor na još jednu sezonu. Kad je prije par utrka osvojio pole position, Mark Webber je izjavio da je na kladionici stavio 200 funti na Heikkijevu pobjedu. Onda su novinari pitali Finca na koga bi se on kladio, a on je odgovorio nešto u stilu da on svoj novac zarađuje poštenim radom i da se nikad ne kladi. Ma daj čovječe... takav nedostatak smisla za humor treba mikroskopom tražiti po F1 paddocku i kladim se da ćete ga uvijek naći u motorhomeu britanske ekipe. Onda su u Mađarskoj na pressici njega i Alonsa novinari pitali u vezi godišnjeg odmora na koji sad idu pa je Fernando rekao da će ići ondje gdje mu žena kaže, a Kovalainen je izvalio "In my family I make decisions where I go, I don’t know what my girlfriend will do, but this is my holiday." WTF? I njegova proslava pobjede u nedjelju bila je isto tako beskrvna i prvi put mi se dogodilo da neki vozač osvoji svoju prvu pobjedu, a da ja kažem "aj dobro" jer inače mi je super drago kad netko novi pobijedi i uvijek je lijepo vidjeti njihovo veselje. Ali Heikki je istrenirani McLarenovac, nekarizmatični podanik jednako nekarizmatičnog Rona Dennisa, a pred njim je duga i blistava budućnost u britanskoj ekipi. Nek mu je sa srećom.


Nek su dečki bar popili nešto....


- 12:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...